چند ماهیست که روحیه خودم رو روز به روز بیشتر از دست می دم. اتفاقات بسیار زیادی باعث این قضیه شده که یک جا به یک سریش اشاره کردم.
این چند روز واقعا افسردگی بهم فشار میاره. دلایلش مهم نیست. فقط برام دعا کنید.
ممنونم.
تشکرشده 502 در 230 پست
چند ماهیست که روحیه خودم رو روز به روز بیشتر از دست می دم. اتفاقات بسیار زیادی باعث این قضیه شده که یک جا به یک سریش اشاره کردم.
این چند روز واقعا افسردگی بهم فشار میاره. دلایلش مهم نیست. فقط برام دعا کنید.
ممنونم.
sorena_arman (چهارشنبه 16 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)