
نوشته اصلی توسط
شادزی
با سلام خدمت قاصدک جون و دوستان و آقایونی که نظر دادن و من نظر دادن آقایون رو فضولی نمی بینم و ازشون دعوت می کنم اگر نظری دارن (البته امیدوارمبر ضد خانمها جبهه نگیرن) خوشحال می شیم بشنویم:
واما دلایل ازدواج شخص خود بنده:
1- ازدواج نمی کنم که تکیه گاهی داشته باشم ازدواج می کنم که همراه داشته باشم
2- عقیده دارم ازدواج مانند شالوده یک خانه است و زن و شوهر باید با کمک هم این شالوده را پاگذاری کنند و خانه زیبای خود را با کمک هم بسازن
3- ازدواج نمی کنم تا از لحاظ مادی تامین شوم وپول تو جیبم باشه ازدواج می کنم تا در امد خود را برای ساختن زندگی بهتر در کنار کسی که عاشقانه و به خاطر خودش انتخابش کردم تقسیم کنم
4- ازدواج را در این نمی بینم که از چنگ ترشیدگی فرار کنم بلکه تولدی دوباره می بینم حال در هر سنی که می خواهد باشد
5- این قدری که انسانیت و شرف شوهرم برام مهم محتویات جیبش برام مهم نیست وبا مادیات تا جایی که رفع نیاز بشه و زندگی راحتی داشته باشم برام کافی
6- ازدواج نمی کنم تا به جیب و تیپ و تحصیلات و ... شوهرم کلاس بزام بلکه به خودم می بالم و بهش افتخار می کنم
7- خوشبختم و خوشحال از اینکه دارم ازدواج می کنم با کسی که خودش و خودش و خودش برام مهم است
علاقه مندی ها (Bookmarks)