به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 مرداد 88 [ 16:11]
    تاریخ عضویت
    1387-1-22
    نوشته ها
    192
    امتیاز
    4,425
    سطح
    42
    Points: 4,425, Level: 42
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    188

    تشکرشده 191 در 101 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر مزدوج نشوید چه می کنید؟

    سلام صبا جان
    اول از همه مرسی به خاطر طرح این موضوع جالب که اتفاقا بارها ذهنمو به خودش مشغول کرده و صد البته راهکارهای مختلفی رو برای خودم هربار می چینم و تا آخرشو برای خودم تو ذهنم مجسم میکنم و یا رو کاغذ می یارم تا ببینم کدومش واقعا مناسبتر منه و با خودم و توانایی هام جورتره و اینکه کدومشو انتخاب کنم وبرگزینم بهتره. خب در مورد اینکه اگر مزدوج نشم چی کار می کنم، کار می کنم ، علاقه هامو در زمینه موسیقی ونقاشی و نوشتن ادامه میدم که البته در حال حاضر موسیقی رو کار می کنم( دف میزنم) و بعد به سراغ علایق دیگه م میرم وتجربیات ویادگیری هامو کامل می کنم. البته اگر به آمادگی کامل هم رسیدم در موقعیت مناسبش ازدواج خواهم کرد. خب افسرده که نمیشم چون سرگرم و مشغول به کارام هستم. امیدوار هم به آینده هستم اما در آینده زندگی نخواهم کرد بلکه در حال زندگی می کنم. انتظار چیزی رو نمی کشم چون به اعتقاد من(البته این جمله ی گابریل گارسیا مارکز هست که من خیلی قبولش دارم وبهش اعتقاد دارم) بهترین چیزها زمانی اتفاق می افتند که انتظارشو نداری.
    از پیری هم نمی ترسم چون به هر حال همه ی آدما یه روز پیر میشن و در واقع مهم به نظر من اینه که فکر و دلت جوون باشه وگرنه همه ی آدما یه روز پیر میشن. تنهایی هم برام سخت نیست چون بهش عادت دارم و آرامش کسب میکنم و فکرای خوب میاد تو ذهنم در زمان تنهایی.
    در مورد عاطفه و نیاز جنسی آدم وابسته ای زیاد نیستم که بخواد برام سخت وطاقت فرسا باشه. در مورد دم به تله ندادن هم به نظرم ازدواج دم به تله ندادن نیست که بخوام بهش افتخار کنم یا نکنم.
    شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
    تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
    تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم...

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: اگر مزدوج نشوید چه می کنید؟

    ازدواج وقتی به پیشرفت انسان کمک نکند هیچ فایده ای ندارد که هیچی فاجعه هم هست
    من ازدواجم رو به خدا واگذار کردم یعنی امیدوارم کسی همدم دلم باشه که قبولش داشته
    باشم
    وگرنه ارزو می کنم که هیچوقت ازدواج نکنم البته سخن نقاب رو هم کاملا قبول دارم که باید خودمونم تلاش کنیم
    برنامه زندگی من هیچ ربطی به ازدواج نداره یعنی من فعلا برنامه ریزی رو بر اساس مجرد بودن انجام دادم
    در مورد تنهایی یا نیازهام (نمی گم نیازندارم)هر وقت احساس تنهایی یا نیاز می کنم به خدا پناه می برم ،اون خیلی خوب میتونه منو اروم کنه

  3. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: اگر مزدوج نشوید چه می کنید؟

    سلام
    همیشه شرایط اونجوری که ما می خواهیم پیش نمی ره اونی که میخواد زود ازدواج کنه گاهی هیچ وقت شرایطش براش پیش نمی آد و اونی که اصلا نمی خواد ازدواج کنه زودتر از همه ازدواج می کنه
    باید خودتو برای هر شرایطی آماده کنی و نباید برای خودمون رویا بسازیم و زندگی آیندمونو تصور کنیم
    ازدواج خوب آدمو کامل می کنه ولی باید برای رسیدن بهش زحمت بکشی ولی اگه نشد نباید ضربه بخوریم
    باید بدونی جز خودت کسی دیگه ای نیست پس دنبال تکیه گاه و پناه نگرد

  4. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: اگر مزدوج نشوید چه می کنید؟

    سلام

    با توجه به این که یه پسرم جواب میدم.......

    1-فک نمیکنم با تجربیات زیادی که با وجود سن نسبتا کمی که دارم کسب کردم........واژه هیچ وقت و........مناسب باشه!.....من اصلا به ازدواج فکر نمیکنم!(الان منظورمه)...بنا به دلایلی که اونقدر منطقی و .....هستند که من رو هر روزه از درستی تصمیمم مطمین میکنه.......وقتایی هم که یه هوس هایی از جهات..........عاطفی و.....جنسی و........به سرم میزنه!.....یه سری آنتی هایی!!! هست که تزریق میکنم و.....

    برنامه ریزی من برای ادامه زندگی......درسم تموم بشه....رفتن به خارج از کشور.... من فعالیت هایی دارم انجام میدم....که طبعا ادامه دادنشون هست........... و ادامه فعالیتها....

    2-از تنهایی نمیترسم....توی تنهایی بهتر تصمیم میگیرم و.........(اگر هم در ایران موندم برای مدت مدت طولانی...شاید از راهکار های دوستانم استفاده کنم و:cool:........)

    3-ازدواج رو هدف نمیدونم که بخام ...از چیزی بترسم.....و.......

    100% پاسخ های یه پسر با یه دختر متفاوت خواهد بود و باید باشه....مخصوصا با شرایط عرفی! که در اینجا وجود داره.....

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مهر 88 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1387-11-26
    نوشته ها
    343
    امتیاز
    8,997
    سطح
    63
    Points: 8,997, Level: 63
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    331

    تشکرشده 338 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر مزدوج نشوید چه می کنید؟

    سلام با اجازتون این دفعه با فکر اومدم جواب بدم
    البته که تلاش می کنم همسری شایسته بیابم، اما بالاخره احتمالاتم باید در نظر گرفت... که اگه نشد: باز من حق زندگی کردن و خوشبختی را دارم، اگر پیش نیاید عشقم را به همسرم هدیه کنم، تمامی آن را بین عزیزان دیگه ای(پدر و مادرم ، خانوادم، دوستانم) که در زندگیم سهیم هستند تقسیم می کنم.
    چون نمی خوام سربار خانوادم باشم بهتره به فکر استقلال کامل مالی باشم، آرزومه واسه آسایش پدر و مادرم کم نذارم از هر لحاظ ممکن، پس با خیال راحت بهشون می رسم.
    اگه بتونم دست نیازمندی را بگیرم و کمکی به بندگان خدا بکنم، با کمال میل دریغ نخواهم کرد.
    سرمایه ای برای آینده ذخیره خواهم کرد.(خصوصا اینکه خیلی دوست دارم در میانسالی جهانگرد باشم)
    پس بدون ازدواج هم خیلی از اهداف من تحقق می یابند، و می توانم خوشبخت باشم، خدا جونی.
    انقدرام سخت نبود. ممنون از دوست بسیار متفکر و عزیزم خانم صبا که باعث شدن به این جنبه از خوشبختی هم فکر کنم.

  6. کاربر روبرو از پست مفید estar7 تشکرکرده است .

    estar7 (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)

  7. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 05 دی 88 [ 08:59]
    تاریخ عضویت
    1388-1-21
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    2,932
    سطح
    33
    Points: 2,932, Level: 33
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر مزدوج نشوید چه می کنید؟

    من با یه تجربه کوچیک میگم که
    اولا ازدواج شاید اون آرمانی نیست که خیلی خوشبین بهش نگاه کنیم که ...
    دوما "زندگی سیر خودشو داره و باید هر انسانی توش به موفقیت برسه" چه با و چه بدون ازدواج
    و گر نه خیلی پوچ و بی معنی میشه

    برای اینکه ازدواج به آرمان والا تبدیل شه باید برای اونم تلاش کرد نه اینکه یه گوشه بشینیم و از طرف مقابل انتظار داشته باشیم مطابق میلمون حرکت کنه

    پس اگه ازدواج نکنم مثل الان دنبال ته موفقیت میگردم تو چیزی که فکر میکنم ارزششو داره

  8. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: اگر مزدوج نشوید چه می کنید؟

    من حتماً ازدواج می کنم. یک ازدواج خوب و موفق. پس این سوءال رو جواب نمیدم!

    راستی دقت کردید چه کشور گل و بلبلی داریم. همه دارند ازش فرار می کنند از جمله خودم که 3 ماه دیگه راهیم.

  9. #18
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: اگر مزدوج نشوید چه می کنید؟

    ممنون از همه عزیزان

    من نخواستم دوستایی بیان اینجا نظر بدن که قطعا میدونند ازدواج نمی کنند
    طبق قوانین روانشناسی هم نمی خوام به چیز منفی فکر کنید
    فقط ازدواج نکردن رو یه بحران در نظر گرفتم و خواستم بدونم دوستان چطوری مدیریت بحران میکنند
    تا از نظراتشون استفاده کنم
    امیدوارم که همگی خوشبخت باشید چه با ازدواج چه بی ازدواج


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عاشق شوید و ........ ( عشق و زندگی )
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 مرداد 92, 12:03
  2. زنم بهم خیانت کرده ودرغ مگوید
    توسط mosi1234 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 تیر 92, 11:28
  3. آیا باید اشتباهات همسرمان را به رویش بیاوریم؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 13:11
  4. و خدا با من سخن میگوید . . .
    توسط دختر مهربون در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 آذر 90, 02:25
  5. مرد ترسناک رویاهای شبانه ام ....
    توسط mitrapooh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 19 اردیبهشت 88, 17:52

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.