سلام به دوستان عزیز
اگه یادتون باشه 4 ماه پیش تایپیکی به عنوام دوستم نامردی کرده پرده بکارتم و برداشته و بعد از 9 سال با هم بودن رفت ازدواج کرد و من و تنها گذاشت و رفت .
الان بعد از 4 ماه برگشته و می گه من با خانمم مشکل دارم نمی خوامش حتی خانمش و به اقوام نشون نداده و به خانواده اش هم گفته من بر می گردم این و شما می خواستید من بر می گردم و حتی نردیک عید با خانمش قهر کرده بوده . الان هم بدون اینکه مجلسی بگیرند رفته بک خانه گرفتند زندگی می کنند .دیشب ابنها را من شنیدم ولی من به پسره گفتم خاکش کردم و آدم مرده دیگه زنده نمی شه ولی اون به خاطر اینکه دوباره برگرده پیش من داره زندگیش و خراب می کنه و به خانواده اش هم گفته من بر می گردم . اگه خدای نکرده یک زمانی برگشت چه عکس العملی نشون بدم در حالیکه الان مثل چند وقت پیش دوستش ندارم . میخواهم فعلا تنها باشم الته این دو هم بگم هیچ پسری دیکه برام جذاب نیست . از اون هم متنفر شدم ولی یک خورده هم هنوز دوستش دارم ولی تنفرم زیادتره . خودم تصمیم گرفتم اصلا باهاش روبرو نشم فکر نمی کنم بتونم با اون خبانتش ببخشمش . باز هم نظر شما دوستان را می خواهم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)