سلام دوستان
اگه يه ماژيك داشتيد ، رو پشت پيرهن نفر قبلي چي مي نوشتيد؟
ضمنا رنگ اين ماژيك هم با يه بار شستن از بين مي ره پس نگران پيرهن نباشيد !!!:D
خب حالا با اين ماژيك ، پشت پيرهن نفر قبلي چي مي نويسيد؟![]()
تشکرشده 2,462 در 461 پست
سلام دوستان
اگه يه ماژيك داشتيد ، رو پشت پيرهن نفر قبلي چي مي نوشتيد؟
ضمنا رنگ اين ماژيك هم با يه بار شستن از بين مي ره پس نگران پيرهن نباشيد !!!:D
خب حالا با اين ماژيك ، پشت پيرهن نفر قبلي چي مي نويسيد؟![]()
آرمان 26 (پنجشنبه 24 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)