با سلام
مرا به دختری معرفی کردند با خانواده به صورت رسمی به منزلشان رفتیم . از ابتدا قیافه آن شخص
برایم قابل قبول نبود ولی از نظر مذهبی و خانواده و .... بسیار عالی هستند .
گفتم شاید بتوانم تردیم را رفع کنم برای بار دوم نیز به صورت رسمی به منزلشان رفتیم ولی باز قیافه ان برایم قابل هضم نمی باشد . از این میترسم که اگر این حالت در رابطه ما در زندگی اثر بگذارد و من همیشه در احساس بدی باشم در حالت بی تکلیفی هستم و نمی دانم باید چه کنم.
قیافه در معیارهای من دارای نمره بالای زیادی است.نه از نظر خوشگلی بلکه در دل نشتن برایم بسیار مهم است.خواهشمندم که مرا راهنمایی کنید.