RE: مرز بین اقایون وخانوما رعایت نمی شه؟؟؟؟
در اين قضيه تا حدودي با آني موافقم از اين لحاظ كه جوانها به جاي اينكه انرژي خود را صرف كارهاي مهمتر در اجتماع بكنند صرف رفتن به سالنهاي مد و مطبهاي جراحي مي كنند ولي واقعا اينجا كي مقصره ؟ آيا ديگران بايد انگيزه را به اين جوان تزريق كنند و يا با فشار و زور وادار كنند كاري انجام بده ... اينجا جوان هر كاري را براي خود نمايي بيشتر انجام مي ده و اين شده هدف براشون ! يا نه واقعا هدفي نداره و براي وقت گذراندن اينكارا رو مي كنه
آخه اينجا پدر و مادرها هم اگر همراهشون نباشند باز فرقي نميكنه چون اصلا مگر اينها به نصايح كسي گوش مي كنند و حاضرند كه يكقدم جلوتر را ببينند ؟
متأسفانه اون پتانسيلي كه جوان مي تونه صرف كنه براي پيشرفت خودش و جامعه اش متمركز روي مسائل پيش پا افتاده مي كنه ... و اين شده نشانه فرهنگ براشون
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)