به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 اردیبهشت 88 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    3,558
    سطح
    37
    Points: 3,558, Level: 37
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مرز بین اقایون وخانوما رعایت نمی شه؟؟؟؟

    متأسفانه ارتباط موضوع با عنوانش رو کاملا متوجه نشدم،
    شاید منظور همان تلاش پسران برای شبیه کردن ظاهر خود به دختران باشد؟! که بحث روانشناسی جالبی را درپی خواهد داشت، اما اگر بحث درمورد دختر و پسر، هر دو است،
    من فکر می کنم پشت این قضیه مسائل مهمتری است که باعث و بانی این ماجرا میباشند که ما سعی داریم فقط نتیجه ظاهری آنرا مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و از پرداختن به امور بنیادی که منجر به آن شده اند بپرهیزیم. بهتر است به جای اینکه ظاهر امری را درنظر بگیریم که در نوع خود و در مقایسه با امور دیگر (که تعدادی از آنها کامران007 اشاره کردند) واقعا اهمیتی ندارد، به ستون فقرات و سازه تشکیل دهنده آن توجه کنیم. مثل اینکه بیمار سختی داشته باشیم، به جای این که به شناسایی و درمان بیماری بپردازیم، صرفا به برطرف کردن آثار آن مانند تب و لرز وقت بگذرانیم، بیمار درحال موت است، عفونت تمام بدنش را فرا میگیرد و ما فقط ور را زیر پتو میکنیم!!!
    در این موارد بهتر است کمی موشکافانه و عمیق تر به موضوع بپردازیم، شاید به این نکته پی ببریم که این مشکل نیست و بهتر است درصدد تلاش برای حل معضل دیگری قدم برداریم!

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: مرز بین اقایون وخانوما رعایت نمی شه؟؟؟؟

    در اين قضيه تا حدودي با آني موافقم از اين لحاظ كه جوانها به جاي اينكه انرژي خود را صرف كارهاي مهمتر در اجتماع بكنند صرف رفتن به سالنهاي مد و مطبهاي جراحي مي كنند ولي واقعا اينجا كي مقصره ؟ آيا ديگران بايد انگيزه را به اين جوان تزريق كنند و يا با فشار و زور وادار كنند كاري انجام بده ... اينجا جوان هر كاري را براي خود نمايي بيشتر انجام مي ده و اين شده هدف براشون ! يا نه واقعا هدفي نداره و براي وقت گذراندن اينكارا رو مي كنه
    آخه اينجا پدر و مادرها هم اگر همراهشون نباشند باز فرقي نميكنه چون اصلا مگر اينها به نصايح كسي گوش مي كنند و حاضرند كه يكقدم جلوتر را ببينند ؟

    متأسفانه اون پتانسيلي كه جوان مي تونه صرف كنه براي پيشرفت خودش و جامعه اش متمركز روي مسائل پيش پا افتاده مي كنه ... و اين شده نشانه فرهنگ براشون
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  3. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 90 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1387-6-09
    نوشته ها
    320
    امتیاز
    7,275
    سطح
    56
    Points: 7,275, Level: 56
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    627

    تشکرشده 673 در 178 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: مرز بین اقایون وخانوما رعایت نمی شه؟؟؟؟

    آخه چرا باید به ظاهر آدمها انقدر توجه کنید؟ هر کس همونطور هست که میخواد باشه، پس انتقاد ما و بحث ما هیچ چیزی رو عوض نمی کنه، باید به سلایق هم احترام بذاریم، مو بلند کردن هم ربطی به عقده جوانی نداره، چون خیلی از آقایون مسن هم موهاشون بلنده و از پشت می بندن، آخه چه ربطی داره؟ همه افراد دوست دارن از ظاهر خودشون لذت ببرن، حالا به نظر شما باید با سلیقه ما این کار رو بکنن؟ کی گفته موی بلند از غرب اومده؟ ایرانیهای زمان قدیم که بیشترشون موهاشون بلند بوده!

  4. 2 کاربر از پست مفید روزن تشکرکرده اند .

    روزن (جمعه 29 خرداد 88)

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: مرز بین اقایون وخانوما رعایت نمی شه؟؟؟؟

    موي بلند مشكل اصلي نيست ... مهم اينه كه آيا كسي كه ظاهر زنانه داره مي تونه غرور مردانه داشته باشه و كارهاي مردانه ازش ببينيم ؟
    آيا كسي كه فقط در فكر اينه كه ظاهرش را شبيه فلان مانكن يا آرتيست بكنه آدم مهمي جلوه مي كنه مي شه كارهاي مهمتري ازش انتظار داشت و اصلا وقتش را صرف پيشرفت علمي و آينده خودش و جامعه اش بكنه ... درسته كه ظاهر هر كسي به خودش مربوط مي شه به شرط اونكه نظم اجتماع را بهم نريزه و خداي نكرده به حق كسي اهانت يا تجاوزي صورت نگيره
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  6. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: مرز بین اقایون وخانوما رعایت نمی شه؟؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط روزن
    آخه چرا باید به ظاهر آدمها انقدر توجه کنید؟ هر کس همونطور هست که میخواد باشه، پس انتقاد ما و بحث ما هیچ چیزی رو عوض نمی کنه، باید به سلایق هم احترام بذاریم، مو بلند کردن هم ربطی به عقده جوانی نداره، چون خیلی از آقایون مسن هم موهاشون بلنده و از پشت می بندن، آخه چه ربطی داره؟ همه افراد دوست دارن از ظاهر خودشون لذت ببرن، حالا به نظر شما باید با سلیقه ما این کار رو بکنن؟ کی گفته موی بلند از غرب اومده؟ ایرانیهای زمان قدیم که بیشترشون موهاشون بلند بوده!
    باسلام
    این طور که متوجه شدم sayehhaye_mah
    با من موافق هستند ازاین بابت خوشحالم
    لازم به ذکر است بحث بلند کردن موبرای پیر ها حکم درویش بودن انها رو به دنبال داره
    در زمان های قدیم هم همین طور بوده وجزوه اداب وفرهنگ ان زمان بوده
    ولی حال در این دوره زمونه.............
    سلامت باشین.

  7. کاربر روبرو از پست مفید کنجکاو تشکرکرده است .

    کنجکاو (شنبه 05 اردیبهشت 88)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آقایون سایت من روی صحبتم با شماست.. لطفا بخونین
    توسط نیاز. م در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 بهمن 96, 05:05
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 اردیبهشت 95, 02:28
  3. خانم ها چقدر به هیکل آقایون اهمیت میدن؟
    توسط alefghaf در انجمن معیارهای ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 خرداد 92, 14:21
  4. با تعصب و محدودیت تو خونه چیکار کنم؟؟؟؟
    توسط sedaaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 آبان 91, 17:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.