سلام دوستان
تا حالا شنیدین که میگن" از دل برود هر آنچه از دیده برفت" و در مقابل بعضیا میگن "دوری و دوستی" به نظر شما کدوم یک از این دو درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تشکرشده 116 در 62 پست
سلام دوستان
تا حالا شنیدین که میگن" از دل برود هر آنچه از دیده برفت" و در مقابل بعضیا میگن "دوری و دوستی" به نظر شما کدوم یک از این دو درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)