رهای عزیز سلام
اول یک تشکر خاص به خاطر اینکه نظرتون رو در مورد مشکل من نوشتید
فرموده بودید که برای همسرتون یک موقعیت شغلی جدید در شهر تهران ایجاد شده . من فکر میکنم این موقعیت رو جدی بگیرید و کلیه جوانب امر رو بسنجید . زندگی در شهری مثل تهران با نحوه زندگی در شهرهای کوچک خیلی خیلی متفاوته . از نحوه امد و شدها گرفته تا ... ( چون من تجربه زندگی در هر دو محیط را دارم ). قبل از اینکه اقدام به جمع اوری سرمایه ها و داشته های زندگی تون برای نقل مکان به تهران کنید . یک مدت ازمایشی مثلا دو ماه رو در حالیکه همسرتون به کارشون مشغول هستند در این شهر سپری کنید . و ارزیابی کنید ایا می تونید با شرایط این شهر کنار بیایئد یا نه. در شهر تهران با تمام سختی هایی که وجود داره راه برای پیشرفت هموارتر از شهرستان هست و این امر برای من کاملا ثابت شده . موقعیت کار اداری در شهر تهران شاید همیشه برای همسرتون پیش نیاد . بنابراین با طرح مسائلی مثل وابستگی به شهرتون این موقعیت رو به ویژه اکنون که شغلی رو در اختیار ندارند از همسرتون دریغ نکنید . اما قبل از اقدام کلی برای نقل مکان به تهران حتما مدت زمانی رو به طور ازمایشی در این شهر زندگی کنید . وقتی مطمئن شدید همسرتون نسبت به شغلشون رضایت دارند و شما هم از زندگی در تهران ارامش بیشتری دارید . اقدامات لازم رو انجام بدید . در این مدت ازمایشی می تونید ارزیابی خوبی از محیط اطرافتون امکانات زندگی و شرایط شغلی همسرتون داشته باشید واگر خدای نکرده دور از انتظار تون بود بدون از دست دادن چیزی که الان دارید به شهرتون برگردید. البته این چیزی بود که به ذهن من کمترین رسید حتما نظرات دوستان مفیدتر خواهد بود.






پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)