به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 88 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-08
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,094
    سطح
    34
    Points: 3,094, Level: 34
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    می خواهم خوشبخت باشم اما !؟؟؟؟؟؟؟

    می خواهم خوشبخت باشم اما نمی توانم ...
    امروز وقتی مطالب این سایتو راجع به خوشبختی می خوندم احساس کردم واقعا به کمک احتیاج دارم پس لطفا کمک کنید .
    یه جمله خوندم تو همین سایت " احساس خوشبختی شما بستگی به این دارد که تا چه اندازه فکر می کنید زندگی تان را در دست دارید " .
    من هیچ وقت کنترل زندگی در دستم نبوده . هیچ وقت نتونستم کارهایی رو که دوست داشتم رو انجام بدم و هیچ وقت نتونستم پی اهداف و آرزوهام برم . چرا ؟ چون همیشه یک سری مشکل داشتم حالا چه با خودم و چه مشکلات بیرونی .
    مشکلاتی مثل بی پولی ، گرفتاری های خانوادگی که در نتیجه بی پولیه و افکار خودم .
    (همیشه گفتن آسون بوده و اما عمل کردن برام سخت بود).
    اولین مانع من برای خوشبختی تخیلاتم بوده ، شاید باور کردنی نباشه اما من می تونم تو ذهنم هزاران داستان مختلف بسازم و بارها و بارها اونا رو برای خودم تکرار کنم . عین یه سریال که تا مدتها می تونی ذهنه منو در گیر کنه . پس با کوچکترین مشکل و ناراحتی به رویاهام پناه بردم و شروع کردم به ساختن داستان های رویایی با آدمهای فرضی و خیالی خودم . اونقدر که اون آدمها بخشی از زندگیم شدن و داستان سازی برام یه عادت . یه اتفاق یه فیلم یه حرف یه کس می تونن یه جرقه باشن برای من تا یه داستان تو ذهنم بسازم و خودمو مدتها باهاش درگیر کنم. همین باعث شد تو سالهای آخر مدرسه و درست موقع اولین کنکورم هیچ وقت تمرکز لازم رو نداشته باشم و در نهایت با قبولی در دانشگاه آزاد و مقطع کاردانی و با توجه به یه سری مشکلات خانوادگی (مرگ مادرم و حضور نامادری) و تشویق همه از بزرگترین هدفم دور شم . و متاسفانه وقتی که به خودم اومدم و خواستم جبران کنم مشکلات مالی گریبان گیرم شد.
    دومین مشکل من برای خوشبخت بودن اینه که هیچ وقت نخواستم شروع کنم . همیشه یک شکست برای من کافی بوده تا برای همیشه خودمو کنار بکشم و دیگه دنبال اهدافم نرم . همیشه با گفتن دیگه خیلی دیره و نمی تونم و نمی شه خودمو کنار کشیدم و بازم برای آروم کردن خودم به رویاهام پناه بردم .
    مشکلات مالی و گرفتاری های خانوادگی هم شده یه دلیل واسه تسلیم شدن از زندگی و سپردن خودم به تقدیر و سرنوشت و قسمت و خرافات .
    تا اینجا کمکم کنید بازم ادامه داره ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید goleyas تشکرکرده است .

    goleyas (چهارشنبه 28 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط honeyr46 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 خرداد 93, 11:48
  2. ترو خدا بهم بگین با یه مرد خیانتکار بی عاطفه نامرد چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط rahaaaaaaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 13 مهر 92, 00:11
  3. مشکل از من یا شوهرم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط عاشق همیشگی در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 مرداد 92, 18:15
  4. با رفتارهای زشت و نسنجیده خانواده ام با شوهرم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط nosh nosh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 01:18
  5. كمكم كنيد ادامه اين زندگي به صلاح؟؟؟؟؟؟؟
    توسط سلنا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 فروردین 92, 18:48

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.