RE: خوابهای عجیب !
اینکه از جنها می ترسم به خاطر اینه که همیشه در خواب آزارم میدن . یعنی یا می خوان منو بکشند و یا می خوان منو بزنن که در این صورت مجبور به دفاع از خودم میشم و فقط توسط سوره هایی مثل ناس وفلق نیروم زیاد میشه و می تونم از پسشون بر بیام . جدیدا هم نامرئی شدن و به صورت موج و .. ظاهر می شن و می خوان دخترمو ببرند.
البته یه جورایی حق با شماست شاید چون من هیچ وقت تصور خوبی از جنها نداشتم و اونها به نظرم ترسناک بودند این حالت بهم دست میده اما در حال حاضر به دلیل خوابهای متعددی که راجع بهشون دیدم و همه هم ناخوشایند بوده نمی تونم ذهنیتمو نسبت به اونها خوب کنم.
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
علاقه مندی ها (Bookmarks)