دوستان محترم سلام
من دختری 26 ساله مجرد و اولین فرزند یک خانواده 5 نفری هستم . دارای مدرک فوق لیسانس در رشته مهندسی و کارمند رسمی هستم. با وجود اینکه دوستان و اطرافیانم اظهار میکنند که وضعیتی نسبتا مناسب در مقایسه با سایر همسن و سالانم دارم اما اعتماد به نفس خودم بسیار پائین است بویژه در زمینه ازدواج- البته فکر میکنم خواستگاری های اخیر که بی فرجام بود در تضعیف بیشتر عزت نفسم دخیل بوده ، چرا که افرادی که امده اند از نظر تحصیلات و خانواده و شغل در سطحی پائین تر بودند ولی حتی برای دریافت پاسخ من تماس هم نگرفتند . امروز که این خطوط را برای شما مینویسم در مرحله ایی هستم که با یکی از خواستگارانم دو مرحله صحبت کردم و نظر مثبت و مساعدی در موردایشان دارم ، اما اعتماد به نفس پائین موجب شده به طور مداوم به خودم سرکوب بزنم و اینگونه تلقی کنم که خانواده این شخص نیز سراغی از من و خانواده ام نخواهد گرفت. با توجه به این مسئله که فردی بسیار مقید و معذب در جمع خانواده هستم و خواهری نیز ندارم که با او درد دل کنم وقتی اتفاقات این چنینی می افتد روحیه ام را حتی برای ادامه زندگی از دست میدهم
اکنون 36 ساعت از اخرین ملاقات حضوری من با خواستگاری که نام بردم میگذرد و هر ساعتی که سپری می شود من به یقین میرسم که مشکل قبلی تکرار خواهد شد و اعتماد به نفسم بیشتر و بیشتر تحلیل می رود . طوریکه قادر به انجام کارهای شخصیم نمیشوم . از شما تقاضا دارم در فاصله زمانی کوتاه ( در صورت امکان ) مرا راهنمایی نمائید.