به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

موضوع: سوسک

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 دی 88 [ 21:55]
    تاریخ عضویت
    1387-1-25
    نوشته ها
    313
    امتیاز
    6,373
    سطح
    52
    Points: 6,373, Level: 52
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    105

    تشکرشده 114 در 77 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: سوسک

    سلام دوست عزیز :
    من هم قسمت اول صحبتای دوستمون کاملیا رو تایید میکنم.
    ی بیماری چشمی شایع وجود داره که بیشتر مردم به اون دچار میشم به نام مگس پران که یه سری از رنگدونه های چشم آزاد میشن و توی چشم به حرکت در میان و چون خیلی نزدیکن بزرگ دیده میشن البته این بیماری در ابتدا مشکل خاصی بوجود نمیاره اما در دراز مدت صدمات زیادی به شبکیه چشم وارد میکنه. اکه به ی چشم پزشک هم مراجعه کنیین بد نیست

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 27 مهر 92 [ 19:59]
    تاریخ عضویت
    1387-9-21
    نوشته ها
    297
    امتیاز
    9,209
    سطح
    64
    Points: 9,209, Level: 64
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    407

    تشکرشده 419 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: سوسک

    سلام.
    من هم با fafa1360موافقم
    مادرم به این بیماری یعنی مگس پران مبتلا شدن.
    و علائم بیماریشون هم تقریبا شبیه شما بود.. ایشون هم احساس می کردن که یک چیزی مثل مگس جلوی چشمشون می بینن
    و حرکت می کنه. مدام از این طرف به ان طرف میره.
    پیش چتدتا چشم پزشک رفتن و دکترا گفتن که مگس پران. و یک قرص که ویتامین بود و یک قطره هم بهشون دادن.
    و گفتن که فعلا صبر کنید ببینید که بهتر می شوید یا خیر. و در صورتیکه بیماری ادامه پیدا کرد و یا تشدید شد می شود با یک جراحی کوچک با لیزر ان رو درمان کرد.
    و راستی از مادرم پرسیده بودن که: ایا وقتی که در یک اتاق کاملا تاریک هستین و مدتی به تاریکی خیره می شوید
    جرقه نوری را مشاهده می کنید یا خیر؟ و مادرم اینکار و کردن و جوابشون منفی بود و برای همین هم دکتر گفتن که بهتره کمی صبر کنید تا بهتر بشه.
    و بعد ازگذشت مدت زمانی هم بیماریشون بهتر شد ولی گاهی اوقات دوباره برمی گرده.
    البته اصلا ممکن مشکل شما این بیماری نباشه و مورد دیگه ای باشه. و بهتره که حتما پیش یک چشم پزشک برین.
    امیدوارم که هر چه زودتر مشکلتون بر طرف بشه.

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 آبان 89 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1387-10-21
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوسک

    یه سال گذشت و من همچنان مورد دارم
    رفتم دکتر جواب درست و حسابی نداد
    میرم پیش یه چش پزشک دیگه

    ممنون از کاملیاNiloo55 fafa1360 و همه دوستان

  4. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: سوسک

    نقل قول نوشته اصلی توسط farzad2009
    این لکه سیاه رنگ نسبت به تو افقی حرکت میکنه یا عمودی (یعنی به سمتت میاد یا از جلوت از چپ به راست و یا برعکس حرکت میکنه؟)
    دوست گرامی پاسخ به این سوال تعیین می کند که مشکل از چشمتون است یا از فشار عصبی.

    من از همسرم که در این زمینه تخصص دارد، سوال کردم و تقریبا همین سوالها را پرسید. (بعلاوه اینکه این لکه موافق حرکت چشمتون حرکت می کنه یا مخالف؟)

    در کل هم به چشم پزشک و هم به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کن. منتها اول از سالم بودن چشمت مطمئن شو.

  5. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 آبان 89 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1387-10-21
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    3,559
    سطح
    37
    Points: 3,559, Level: 37
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوسک

    نقل قول نوشته اصلی توسط blue sky
    نقل قول نوشته اصلی توسط farzad2009
    این لکه سیاه رنگ نسبت به تو افقی حرکت میکنه یا عمودی (یعنی به سمتت میاد یا از جلوت از چپ به راست و یا برعکس حرکت میکنه؟)
    دوست گرامی پاسخ به این سوال تعیین می کند که مشکل از چشمتون است یا از فشار عصبی.

    من از همسرم که در این زمینه تخصص دارد، سوال کردم و تقریبا همین سوالها را پرسید. (بعلاوه اینکه این لکه موافق حرکت چشمتون حرکت می کنه یا مخالف؟)

    در کل هم به چشم پزشک و هم به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کن. منتها اول از سالم بودن چشمت مطمئن شو.
    سلام
    ممنون
    بیشتر افقی هست و از سمت چپم به جولو حرکت میکنه
    نه به طرف من

    احتمال میدیم عصبی باشه
    این مدت یکم بدهی ها بهم فشار داره میاره

    لطفا از خانومتون بپرسین امیدی هست یا برم سقط شم ؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آشتی کردن بعد از طلاق و سوسه های جاریم
    توسط par.b در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 بهمن 92, 00:16
  2. مکالمه يه سوسک غمگين با خدا
    توسط بالهای صداقت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 08 آبان 89, 14:27
  3. سوسک
    توسط بالهای صداقت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 30 آبان 88, 07:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.