ممنون از راهنمائیتون دوستان عزیز
درسته یکی از دلیلاشون فاصله فرهنگی هم هست اما بیشتر از همه میگن این بعد مسافت هست که همه چی رو در بر میگیره
سن من 27 و ایشون هم 22 که فکر نمیکنم از نظر سنی مشکلی داشته باشیم
از نظر شغل هم خدا رو شکر بنده شرکت خصوصی دارم با درآمد نسبتا خوب
از نظر امکانات هم مشکلی نیست، ماشین و خونه هم روبراهه







علاقه مندی ها (Bookmarks)