سلام دوستاي عزيز .يه سوال كوچولو دارم .
چقدر براي دختر خانم ها مهمه كه يه آقا پسري بصورت كلامي عشقش را ابراز كنه و بگه كه : "دوست دارم "![]()
سلام دوستاي عزيز .يه سوال كوچولو دارم .
چقدر براي دختر خانم ها مهمه كه يه آقا پسري بصورت كلامي عشقش را ابراز كنه و بگه كه : "دوست دارم "![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)