
نوشته اصلی توسط
sorena_arman
پرتو تو هنوز تو توهمی
جنسش چطوریه؟ تو زن ایرانی چه گلی به سر مردت زدی؟
شب گذشته پاشو!!خداوند این مردها رو دروغگو خلق کرده؟ مزخرف نگو! قرصاتو نخوردی؟
از مدیر همدردی می خوای حتما برای من اخطار بفرسته یا منو لغو کاربری کنه. مهم نیست. مهم اینه که مهملاتی که تو به زبون اوردی جز این جواب نداره. "مشکل از جنس مرد ایرانیست" پس فرهاد عاشق پیشه و بیژن جز دیوان این سرزمین بوده اند؟ پس این همه مرد که تا پاسی از شب برای خانواده خوود تلاش می کنند و تازه برمی گردند همسرشان است و هزاران توقع آمریکایی هستند؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)