مرسي نقاب جون
ميدوني اصولا خوب حرف ميزني؟؟؟
تشکرشده 5 در 5 پست
مرسي نقاب جون
ميدوني اصولا خوب حرف ميزني؟؟؟
هرگز عشق را گدايي نكنيد معمولا چيز با ارزشي به گدا نميدهند
تشکرشده 14 در 8 پست
توی دانشگاه بهتره که هیچکاری نکنی که تابلو باشه اصلا بروی خودت نیار بعدا پشیمون میشی بزار خودش بیاد جلو اگه تو دانشگاه نبود بهت اینو نمیگفتم
این جور پسرها اکثرا تجربه عاشقی زیاد داشته اند و خطا زیاد کرده اند و به دلیل اینکه خطا کار بوده و شاید هم کمی رفاقت یا علاقه به ایجاد رابطه داشته می ترسه صراحتا بگه نه و رد کنه.باید بیشتر پسر را شناخت و ضمنا پسر داره تلاش میکنه دختر را بیشتر بشناسه
تشکرشده 926 در 486 پست
با درود؛
دختر خوب بالفرض که ایشان تو را بخواهند،دو پرسش ازت دارم:
آیا در صورت درخواست دوستی از سوی او با او دوست خواهی شد؟
آیا در صورت درخواست ازدواج از سوی او با اوازدواج خواهی کرد؟
پاسخ با اندیشه تو به این دو پرسش سبب دادن راهنمایی های خوبی به تو خواهد شد.
بدرود./
تشکرشده 6 در 3 پست
سلام دوست عزیز
به نظرم اون آقا پسر در وهله اول فقط میخواد جلب توجه بکنه.
اجازه بدین زمان همه چیز رو حل بکنه.
اگر تمایلی به ایجاد ارتباط با شما داشته باشه مطمئنا خودش پا پیش میذاره.
فقط اون هدف واقعی که پشت این ارتباطات وجود داره خیلی مهمه.
امیدوارم هدف خیری باشه.
یا علی![]()
بیا زیر باران بیا جان بگیریم
کمی بوی نم بوی انسان بگیریم
http://www.hamdardi.net/images/smilies/72.gif
تشکرشده 25 در 15 پست
سلام نتیجه چی شد دوست جون؟
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
nasrinshokohi عزیز!
لطفاً تاریخ آخرین پست را در نظر بگیرید ، یعنی بیش از یک ساله که صاحب تاپیک سراغ تاپیکش نیومده ، یعنی موضوع را رها کرده .
فرشته مهربان (جمعه 20 فروردین 89)
تشکرشده 14 در 4 پست
ببین من پسم بزار راحت بهت بگم این رفتار سرا منو خجالت زده می کنه.یه جوایی شرم آوره ولی خیلی اوقات برای یه پسر اینجور شایعات مشکلی که نداره هیچ بلکه افتخار هم هست.
ولی عشق اوضاش فرق می کنه اگه کسی عاشق باشه بعنی یه جورایی مسوولیت داره برای همین قبولش سخته.بزار بهت این طور بگم برای یه پسر مثل من اینکه بگن از فلانی خوشت می آد خیلی سخته. اینم که بهم بگن با فلانی رابطه داری سخت تر.ولی برای بالای 50 دصد دوستام: عاشق فلانی هستی: می زنه تو دماغت. با فلانی رابطه داری: می خنده و ...
این رفتار عادیه و نشون دهنده هیچی نیست.اگه می خوای احساسشو بدونی: یه واسطه می خوای.بهترین کاره.
اینم بدون که الان توی شرایط حساسی هستی پس حواستو جمع کن(جدی می گم)-ممکنه طرف آدمه درستی نباشه.داری تصمیم مهمی می گیری.
این سوالم از خودت بپرس: مردی که وقتی پشت سش بگن با فلانی رابطه داری هیچی نگه و مشکلی نداشته باشه به نظرت چطوری آدمیه؟. از خودت بپرس اگه اون شخصیت اسطوره ای که توی ذهنت در باره شوهرت داشتی الان به جای اون پسر بود چطور رفتار می کرد؟
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
لطفا به تاریخ آخرین ارسال توجه کنید
۳ فروردین ۱۳۸۸
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)