به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 101

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1386-11-19
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    6,188
    سطح
    51
    Points: 6,188, Level: 51
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 20 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    از دستشون خسته شدم

    سلام به همگی من سه ساله که ازدواج کردم خانواده همسرم از اول با ازدواج ما موافق نبودن ودوست داشتن پسرشون با فامیل ازدواج کنه ولی چیکار کنیم که ما عاشق هم شدیم خانواده همسرم خیلی قدیمی فکر میکنن واصلا به خواسته های عروس اهمییت نمیدن مادر شوهر من سالار خونست وهرچی اون بگه بچه هاش گوش میدن واگر گوش ندن شوهرش وبقیه بچه هاش رو هم یاد میده وهمه رو بر علییه ادم میکنه متاسفانه همشون خود خواه ویک ذنده هستند ولی شوهر من بین اونها از همه دلسوز تره وبرای بقیه از بچگی دل سوزونده حالا که ازدواج کرده ودیگه نمیتونه اون محبت قبلی رو بهشون بکنه همه از چشم من میبینن وبا من دشمن شدن خلا صه کار ما شده قهرو اشتی با خانواده همسرم اونها دوست دارن ما همیشه کنارشون باشیم وبرای زندگیمون وقت نذاریم اگه یه روزی ازدهنم بپره وبگم دیروز بیکار بودم مادر وپدرش ناراحت میشن که چرا اینجا نیومدی با وجود اینکه ما مشکل بچه دار شدن داریم اصلا شرایط روحیمونو درک نمیکنن مشکل دیگری هم که دارم اینه که خانواده همسرم وضع مالی خوبی دارن وبا وجود اینکه میدونن مما مشکل مالی داریم به ما کمک نمیکنن وبه پسرهای دیگش کمک میکنه ومن هم خیلی ناراحت میشم از شوهر من انتظاراتشون خیلی زیاده تا پسرهای دیگشون
    شوهرم هم همه اینارو میدونه وبه من حق میده ولی من همیشه تودلم نگرانی وناراحتی دارم واصلا نمیتونم باهاشون خوب باشم ازته دل اگه بخوام همه کاراشونو بگم خیلی طول میکشه
    ولی هیچوقت توروشون حرفی نزدم وهمیشه تودلم ریختم زمانی هم که شوهرم ازشون گلایه میکنه میگن من یادش دادم وگناهاشونو گردن نمیگیرن همسرم همیشه میگه وقتی چیزی بهت میگن جوابشونو بده ولی من نمیتونم یعنی جوابی اون لحظه پیدا نمیکنم بگی لطفا منو راهنمایی کنید که با این افراد خود خواه چگونه برخورد کنم از دستشون خسته شدم

  2. کاربر روبرو از پست مفید مارال تشکرکرده است .

    مارال (جمعه 19 بهمن 86)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمی خوام از دستش بدم، یک خواستگار دیگه هم داره
    توسط 2JZ-Engine در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 مرداد 96, 01:18
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 31 خرداد 93, 11:04
  3. داستان زندگي و مشكلات من -خسته ام ديگه از خودم
    توسط mahsa-f در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 بهمن 90, 12:18
  4. شوهر من از همه نظر خوبه ولی به خانوادش وابسته هستش.
    توسط teli در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 04 شهریور 90, 14:16
  5. داستان طنز « خواستگاري
    توسط keyvan در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 02:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.