سلام
از شعار که بگذریم ، بهترین عیدی رو من همیشه از خدا میگیرم .چون سال تحویل ازش می خوام آنچه رو که برام لازمه ، مصلحته ، با داشتنش مغرور نمی شم یا پشیمون ، بهم بده.پس دیگه خودش میدونه چی عیدی بده که بهترین باشه.
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
از شعار که بگذریم ، بهترین عیدی رو من همیشه از خدا میگیرم .چون سال تحویل ازش می خوام آنچه رو که برام لازمه ، مصلحته ، با داشتنش مغرور نمی شم یا پشیمون ، بهم بده.پس دیگه خودش میدونه چی عیدی بده که بهترین باشه.
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
تشکرشده 15 در 12 پست
من امسال بهترین عیدی رو از دختر گلم می گیرم و اون یک بوسه از صورت قشنگ و معصومشه که همیشه یه خنده شیرین توی صورتش هست.
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
بهترین عیدی از ما در پدر خواهر می گیرم
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
موضوع نگاه کنید
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام من از پدر و مادرم سر سفره هفت سين اولين عيدي رو ميگيرم كه برام پر بركت و بهترينه بعد از خواهر و برادر عيدي مي گيرم
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
بهترین عیدی رو امسال اول از خدا گرفتم و بعد از دوستان خوبم در تالار همدردی و اونهم حس قشنگ همدردیشون بود. اما در دنیای حقیقی ...!
بی دل (یکشنبه 08 فروردین 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلاممن از پدر و مادرم سر سفره هفت سین عیدی میگیرم که برام پر برکت و بهترینه بعد دعا می خونم دعا می کنم سال جدید سا ل خوبی داشته باشیم![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من از پدر و مادرم سر سفره هفت سین اولین عیدی رو میگیرم که برام پر برکت و بهترینه دعا می کنم امسا ل سا ل خوبی داشته باشیم
![]()
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
بهترین عیدی رو من هر سال از خدا می گیرم وقتی لحظه تحویل سال می بینم که عزیزانم کنارم هستم و دارمشونو یک سال دیگه منتظر می مونم این عیدی رو خدا جون دوباره برام تمدید کنه ...با اینکه عیدیش تکراریه خیلی ارزشمنده ه ه
![]()
نازنین آریایی (یکشنبه 13 فروردین 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
بهترین عیدی رو امسال از همسرم گرفتم. بنا به دلایلی امسال باید موقع سال تحویل
خونه پدرم بودم و همسرم هم قاعدتا خونه خودشون .چون معمولا داماد ها روشون نمیشه این جور مواقع بیان خونه پدر زن .خیلی ناراحت بودم از اینکه جدا از همیم ولی چاره ای نداشتیم. موقع سال تحویل هم با دلخوری بیدار شدم. 20 دقیقه قبل سال تحویل ایفونمون زنگ خورد و با ناباوری دیدم شوهرم خونه خودشونو ول کرده اومده پیش من.حضور خودش بهترین عیدی من بود
گلنوش67 (دوشنبه 14 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)