خانومه آنی شما سوال رو اشتباه نوشتید! با توجه به سوال جواب اول درسته! واقعا خودتون طراحید و غلط جواب می دید؟ خیییلی بده!
موفق و شاد باشید.
یاعلی![]()
تشکرشده 79 در 52 پست
خانومه آنی شما سوال رو اشتباه نوشتید! با توجه به سوال جواب اول درسته! واقعا خودتون طراحید و غلط جواب می دید؟ خیییلی بده!
موفق و شاد باشید.
یاعلی![]()
تشکرشده 79 در 52 پست
واسه اولی هندونه میشه گفت اما با ن شروع میشه؟ نمی دونم! شاید چون ن و ه کنار همن(رو کی بورد یا صفحه کلید) اشتباه کردی!
دومی که بی نهایت جواب میشه براش درآورد که من حوصله ی تفکر رو این سوالای کوچه و بازاریو ندارم!
آخری هم اینه هردوشو می ریزن؟ اینم یهو اومد به ذهنم والا فک نمی کردم!
می دونی اصلا از چیستان و سوال خوشم نمیاد دست خودم نیست اینارم که تاحالا جواب دادم واسه این بود خیلی وقت بود به این چیزا فک نمی کردم!
موفق و شاد باشید.
یاعلی![]()
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
1- نصف هندوانه
2- حمام
3- چایی را اول دم می کنند وبعد می خورند ولی آش را اول می خورند و بعد دم می کنند !
نه عزیز دل خواهردر معمای اول هم
همان 20 پاسخ دست است .
طراح هم در هیچکدام از معما ها من نبودم .
ani (سه شنبه 23 تیر 88)
تشکرشده 1,685 در 458 پست
سلام
آقایی خانمی رو می بوسه،ازش می پرسن ایشون چه نسبتی با شما داره؟
می گه مادر خانوم من و مادر شوهر ایشون، مادر و دختر هستند.
نسبت؟![]()
THEN (سه شنبه 23 تیر 88)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
سلام
همین جا جواب بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صبا_2009 (دوشنبه 22 تیر 88)
تشکرشده 1,685 در 458 پست
[align=justify]فکر می کنم بهتر باشه تا صفحه ی بعدی صبر کنیم، اینطوری جواب ها جلو چشم نیستند.
در ضمن بقیه هم معما می گذارن که این صفحه زودتر تموم شه.
صبا جون من به دوست باهوشی مثل شما افتخار می کنم(خودم نتونستم تو 20 دقیقه جواب بدم
) ولی گاهی هم شما دل ما رو شاد کن، انشتین تالار.
[/align]
waiting...
THEN (سه شنبه 23 تیر 88)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
سارا جان شما لطف داری
ولی من نمیدونم چرا هر وقت صفت باهوش به من نزدیک میشه من اصلا نمیتونم جلو خودم رو بگیرم و از خنده غش نکنم
سارا جان خیلی خندیدم مرسی
تشکرشده 1,685 در 458 پست
حالا بگید به دیگران اعتماد به نفس بده!!:cool:
************************************************** ***************
دختری در مراسم خاکسپاری مادرش، آقایی رو می بینه و خیلی ازش خوشش میاد!
بعد از اون مراسم، دیگه موفق نمی شه اون آقا رو ببینه!
پس از مدتی این دختر، خواهرش رو می کشه!
چرا؟![]()
THEN (سه شنبه 23 تیر 88)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
اون اقا دوست پسر خواهرش بوده
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
اتاقي داراي سه لامپ مجزا مي باشد كه كليدهاي آن در بيرون اتاق قرار گرفته اند اتاق مذكور تنها داراي يك درب ورودي است . چگونه ميتوان متوجه شد كه هر يك از كليد ها به كدام يك از لامپ هاي اتاق مورد نظر تعلق دارند در صورتي كه اجازه داشته باشيم كه تنها يك باردرب اتاق را باز كنيم و وارد اتا ق شويم و پس از اين يك بار ديگر اجازه ورود به اتاق را نداشته باشيم و درب دوباره قفل شود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صبا_2009 (سه شنبه 23 تیر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)