دوست عزیز سلام
شما برای نوشتن یک مقاله علمی بهتر است که از اساتید دوران تحصیل و یا بقیه اساتیدی که مرتبط با موضوع انتخابی شما هستن کمک بگیرید، عموما مقالات علمی با همکاری حداقل دو نفر نوشته می شود، اگر مثل یک پایان نامه کار کنید و همه کار را خودتان انجام دهید و فقط نظارت و راهنمائی با اساتید مربوطه باشد به عنوان نویسنده اول مقاله مطرح خواهید بود و این برای اکسپت و چاپ مقاله امتیاز خوبی برای شما می باشد.در این میان اگر از اساتید با سابقه ای که مقالات علمی زیادی دارند و درجه دانشیار و یا استاد تمام دارند اسفاده کنید به نوعی اعتبار مقاله خود را بالا برده اید.فکر می کنم در تحقیقات رشته محیط زیست نیز شما به ساختن فرضیه و یا سوال احتیاج دارید، و اگر فرضیه و سوال داشته باشید باید پرسشنامه تنظیم کنید، در یک مقاله علمی معتبر پرسشنامه هم باید معتبر باشد، اعتبار و قابلیت اعتماد ابزار اندازه گیری داشته باشد و این خصو صیات یک تحقیق حتما از طریق راهنماییهای اساتید تان باید انجام شود.
موفق باشید.





سلام دوستای مهربونم. چقدر مهربونی کردیدا اجرتون با خوده اوس کریم.
آره فکر کنم یه چیزایی فهمیدم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)