RE: سوال

نوشته اصلی توسط
هانیه66
نمی دونم وقتی می بینمش باید چه جوری رفتار کنم ناراحتیمو نشون بدم یا نه؟
بنظر من دلیلی نداره خودت ناراحت نشون بدی چون اصلا رفتار پسنده ای نیست با توضیحاتی که گفتید مشخص شد که ایشون تعهدی نسبت به شما نداره بنابراین نباید انتظار داشته باشی که شما اولین و آخرین انتخابش باشید نکته مهم تر این که احتیاجی نیست شما از طریق دوستت یا ایما و اشاره ابراز علاقه کنید ممکن اثر عکس داشته باشه و یک ذهنیت منفی برای پسر دایی شما پیش بیاد .
پروردگارا
به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم.
دلیری ده
تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم.
بینش ده
تا تفاوت این دو را بدانم.
مرا فهم ده
تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)