سلام دوست عزيزي كه وارد اين تاپيك شدي !


هدف من از ايجاد اين موضوع اين بود كه حقيقتي رو متوجه بشيم و اون اينكه:


آدما چقدر کنجکاون و مي خوان از همه چیز سردر بیارن این طور نیست؟


خلاصه ببخشيد ديگه شرمنده