سلام دوست عزيزي كه وارد اين تاپيك شدي !
هدف من از ايجاد اين موضوع اين بود كه حقيقتي رو متوجه بشيم و اون اينكه:
آدما چقدر کنجکاون و مي خوان از همه چیز سردر بیارن این طور نیست؟
خلاصه ببخشيد ديگه شرمنده![]()
تشکرشده 2,462 در 461 پست
سلام دوست عزيزي كه وارد اين تاپيك شدي !
هدف من از ايجاد اين موضوع اين بود كه حقيقتي رو متوجه بشيم و اون اينكه:
آدما چقدر کنجکاون و مي خوان از همه چیز سردر بیارن این طور نیست؟
خلاصه ببخشيد ديگه شرمنده![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)