به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: من متنفرم از ایران

    دوست عزیز من هم در تنفر از این کشور با شما هم نظرم. البته ایران کنونی و نه از این پهنه ی جغرافیایی زیبا بلکه از آنچه در آن می گذرد. شما حق دارید در پوشش آزاد باشید و هزاران حق دیگر دارید که از آن محرومید اما متاسفانه در این کشور می گویند خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو. همون قضیه ی گوسفنده که تا یکی یه جایی بره بقیه هم به دنبالش.... و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 تیر 90 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    246
    امتیاز
    4,251
    سطح
    41
    Points: 4,251, Level: 41
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 53 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من متنفرم از ایران

    منتظر صحبت ها و جوابهای شما هستیم.
    امیدوارم جواب ندادن شما دلیل بر قانع شدن شما باشه.

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 اسفند 87 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1387-9-17
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    3,263
    سطح
    35
    Points: 3,263, Level: 35
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من متنفرم از ایران

    سلام واقعا از pooarot ممنونم به خاطر جوابی که دادند. ببین ATEF عزیز من میدونم که ایران خیلی مشکل داره ولی باید بدونی که نه توی ایران بلکه توی خیلی از کشورها مشکل وجود دارد درسته که کمه ولی وجود دارد ببین تو باید بتونی خودتو با هر شرایطی وفق بدی ، خیلیها توی ایران هستند که با وجود این مشکلات باز از زندگیشون راضی هستند و احساس خوشبختی میکنن. تو شاید کم کاری کردی که نتونستی با مدرک لیسانس حقوق کار پیدا کنی و به نظر من داری اشتباه میکنی که عمرت را با این دید داری میگذرونی من هم مثل خیلی از ایرانی ها اگه حتی شرایط صد برابر بدتر از الان بشه باز هم عاشق ایران هستم . و هیچ جایی از دنیا جای ایران را برام پر نمیکنه حتی اگه یک روزی از ایران به جای دیگه ای برم

  4. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 اردیبهشت 88 [ 05:56]
    تاریخ عضویت
    1387-5-05
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    3,554
    سطح
    37
    Points: 3,554, Level: 37
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من متنفرم از ایران

    سلام عزیزم بذار دوستانه یه چیزی بهت بگم اگر میخوای خوشبخت شی باید از درون خودتو بسازی خودتو باید با افکار و عقایدی از جنس حقیقت بسازی حتی با افکار و عقاید درست و حقیقی میتونی احساسات خوب و فوق العاده بدست بیاری راهی رو که با حدس و گمان طی میشه ارزشی نداره حتی اگه از روی خوشانسی اون راه رو درست باشه چه فایده داره وقتی تو باورش نداری و درستی حدس و گمان وحتی یه نظر فقط با خوب وکامل تحقیق کردن برات ثابت میشه اگه برات ثابت شد اون وقت اونو میتونی باورش کنی و جزی از زنگیت بشه اونوقت هیچ کس نمیتونه اون عقایدو ازت بگیره هرجای دنیا که باشی باور کن باا فکار و عقاید و باورهای درست تاکید میکنم درست و حقیقی میتونی از درون احساس شادمانی و سرور کنی مثل من آخه من اینو تجربه کردم من دینم اسلامرو با تحقیق باور کردم من اسلام رو قبول داشتم نمازم میخوندم ولی نمدونستم برای چی اینکارا رو میکنم ولی در طول زمان با مطالعه و تحقیق و گوش کردن به حرفای روحانیون دینی و فکر کردن راجب اون حرفا و چیزهایی که میخوندم از همه مهمتر با پناه بردن به خدا تو یه مشکلی که میدونستم تنها اون میتونه درکم کنه و کمکم کنه تونستم اسلامو باور کنم و تو اون مشکل تنها اون کمکم کرد ونجاتم داد تو اون مشکل من فقط به اون پناه بردم به همین خاطر خیلی دعا میکردم و ازش میخواستم مشکلمو حل کنه و آخرشم کمکم کرد درسته اون طور نشد که من میخواستم اما از خواسته خودم هم چند پله بهتر شد تو هم سعی کنت ردپای خدارو تو زندگیت پیدا کنی میدونم خدارو باور داری اما رسیدن با اونم باید درست باشهچراکهع هرراهی به نمیرسه حتی اگه به خاطر اون باشه آره میگفتم طی تحقیق راجب دینم که قبلا فقط با اسمش زندگی کرده بودم فهمیدم هیچ دینی بهتر و مهربانتر از اسلام نیست دینی که به خودت و همنوعت فوق العاده احترام میذاره یه حدیثی هست که میگه اگه از خدا چیزی نخوای اونوقت ازت ناراحت میشه ببین خیلی حرفا هست واسه گفتن راجب هر مورد حجاب و نمازو.. خیلی مفصله نمیشه اینجا بگم اینم بگم دستورات دینی دو حالت داره دستواراتیکه میشه با عقل سنجید ودستواراتی که هنورز دلیلش برای ما شناخته شده نیست یابه اصطلاح فراتر از عقل ماست مثل چیزی که هنوز کشفش نکردن اینو فقط بگم اینایی که میگم شعار نیست حاصل تجربه دو دوره زندگیه(قبله تحقیق راجب اسلام و بعد از تحقیق)

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 91 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1387-12-22
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    3,057
    سطح
    34
    Points: 3,057, Level: 34
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من متنفرم از ایران

    ببین دوست عزیز شما که انقدر از ایران متنفرید و زندگی در ایران براتون سخت و طاقت فرسات یا باید ازدواج نمی کردید و از ایران میرفتید یا اینکه با چشم باز ازدواج میکردید صرفا" گرفتن یه قول ساده کافی نیست اونهم برای شما که اینقدر هدفتون براتون مهم بوده برای انتخاب همسر فقط نباید به موقعیت مالی/ظاهری/اخلاقی طرف مقابل بسنده کرد بلکه هم هدف بودن 2طرف خیلی مهمه من خودم برای مثال تصمیم دارم برای ادامه تحصیل از ایران برم مدرک تافل هم گرفتم کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم به خاطر اینکه با من همراه باشه به کلاس زبان میره و من رو داره مطمئن میکنه با این وجود من بهش گفتم اگر کارت همزمان با من درست شد ازداج میکنیم و میریم در غیر اینصورت من میرم شرایط رو فراهم میکنم هر وقت تونستی بیای من میام باهم ازدواج میکنیم و با هم میریم.الان دیگه تو 2نفر هستس تا زمانی که 1نفر بودی میتونستس کاری بکنی ولی حالا فرق میکنه


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.