به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

موضوع: تنهای تنها

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 02 اردیبهشت 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    281
    امتیاز
    5,227
    سطح
    46
    Points: 5,227, Level: 46
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 123
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 402 در 153 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: تنهای تنها

    شاید حرف راحت باشد ولی سعی کن خودت را اثبات کنی 1-هرچه داری روی یک کاغذ بنویس (سلامتی ،نیروی جوانی ،هوش حتی پدر ومادر!! )یه توضیح بدهم :یه زمانی با پدرم بحثم شد،پسر دائیم وقتی پدرم رفت به من گفت:به خدا حاضرم تمام دارائیهام را وزندگیم را بدهم وباز هم پدر روی تخت بخوابد و فقط نگاهش کنم!!! (پدر ایشان سالها بیمار بود وسالها خانواده پرستاریش میکردند)و من هرگز دیگر صدایم در برابر پدرم بلند نکردم واقعا"وجود پدر ومادر تا وقتی داری مشهود نیست مانند سلامتی .فقط خواستم بگویم پدر پدر است وهرگز جایگزین ندارد فکر نکنی من در پر قو بزرگ شدم وپدرم هم هیچ ظلمی در حقم نکرده. ولی یاد حرف آن روز واشکهای او هرگز از یادم نمیرود !2-با داشته هایت برنامه ریزی کن که چطور به اهدافت برسی و هیچ چیز مانعت نشود اگر دانشگاه نمیتوانی بروی صبر کن کار کن پس انداز کن وبعد برو اگر باشگاه نمیتوانی بروی به کوه برو پیاده روی کن و...موفق باشی

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 88 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1387-11-26
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,452
    سطح
    36
    Points: 3,452, Level: 36
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهای تنها

    _ درمورد شك پدرت ازت ميپرسم: پدرت مستقيم و واضح گفته بهت شك داره يا تو از برخوردش اينجوري احساس مي‌كني؟ شايد اون راهي كه انتخاب كردي درست نبوده پدرت خواسته اينو بگه ولي تو فكر كردي بهت شك داره.
    _فكر ميكني علت اسباب كشيهاتون چيه؟ هيچ وقت خواستي خودت رو جاي پدرت بذاري دركش كني؟ پدرت توي زندگي مشتركش شكست خورده بهر دليلي از كسي كه قرار بوده مونس تنهايياش باشه جدا شده تنها دلخوشي كه داره پسرشه كه باهاش قهر كرده در واقع اونو بخاطر اين اتفاقا سرزنش ميكنه
    شايد پدرت با اين اسباب كشيها دنبال ارامش ميگرده شايد ميترسه مبادا مادرت شما رو پيدا كنه بياد سراغتون تو رو از پدرت جدا كنه شايد علت تمام اينها برخلاف نظر تو علاقه پدرت به توست سعي كن يكبار ارام و منطقي با پدرت صحبت كني و دليل كارهاشو بپرسي اگر خودتون نميتونين ارام صحبت كنيد بريد پيش مشاور اون خيلي خوب ميتونه جلسه رو طوري هدايت كنه كه هر دوتون همه حرفهاتون رو بهم بزنيد بدون اينكه دعواتون بشه بدون اينكه كدورتي پيش بياد.

  3. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 88 [ 21:15]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    233
    امتیاز
    3,814
    سطح
    39
    Points: 3,814, Level: 39
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 34 در 22 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: تنهای تنها

    سلام
    برات پیغام خصوصی گذاشتم. چک کن و جوابم رو بده کیارش.

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 89 [ 03:42]
    تاریخ عضویت
    1387-11-27
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    3,009
    سطح
    33
    Points: 3,009, Level: 33
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهای تنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط ALMAS.66
    _ درمورد شك پدرت ازت ميپرسم: پدرت مستقيم و واضح گفته بهت شك داره يا تو از برخوردش اينجوري احساس مي‌كني؟ شايد اون راهي كه انتخاب كردي درست نبوده پدرت خواسته اينو بگه ولي تو فكر كردي بهت شك داره.
    _فكر ميكني علت اسباب كشيهاتون چيه؟ هيچ وقت خواستي خودت رو جاي پدرت بذاري دركش كني؟ پدرت توي زندگي مشتركش شكست خورده بهر دليلي از كسي كه قرار بوده مونس تنهايياش باشه جدا شده تنها دلخوشي كه داره پسرشه كه باهاش قهر كرده در واقع اونو بخاطر اين اتفاقا سرزنش ميكنه
    شايد پدرت با اين اسباب كشيها دنبال ارامش ميگرده شايد ميترسه مبادا مادرت شما رو پيدا كنه بياد سراغتون تو رو از پدرت جدا كنه شايد علت تمام اينها برخلاف نظر تو علاقه پدرت به توست سعي كن يكبار ارام و منطقي با پدرت صحبت كني و دليل كارهاشو بپرسي اگر خودتون نميتونين ارام صحبت كنيد بريد پيش مشاور اون خيلي خوب ميتونه جلسه رو طوري هدايت كنه كه هر دوتون همه حرفهاتون رو بهم بزنيد بدون اينكه دعواتون بشه بدون اينكه كدورتي پيش بياد.
    سوال اول شما:بله گفته
    من کاری نکردم چون فقط درس می خواندم
    2-من پیش مادرم زندگی می کنم

    :
    sedmammad
    پیغام را خواندم و جواب در قسمت پیغام ها است.

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 88 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1387-11-26
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,452
    سطح
    36
    Points: 3,452, Level: 36
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهای تنها

    من متوجه نميشم شما يكجا گفتين با مادرتون رابطه ندارين ولي الان ميگين با مادرتون زندگي ميكنين شما اگر با مادرتون زندگي ميكنيد مگه واجد شرايط معافيت نميشيد؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.