به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    6,183
    سطح
    51
    Points: 6,183, Level: 51
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    202

    تشکرشده 210 در 101 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: بااخلاق مديرعامل شركت چه كنم

    سلام دوست عزیز
    در شرکت های خصوصی متاسفانه مدیران و مسئولانشون یه مقدار که چه عرض کنم خیلی تنوع طلب هستند و هر از گاهی دوست دارند با عوض کردن نیروهای قراردادی شون یه تنوعی به شرکتشون بدن و اینکه بازم متاسفانه بی کاری داد و بیداد می کنه ، افرادی هستند که حاضرند به خاطر رفع حدودی از مشکلات مالی خود به حداقل حقوق شما کارکنند و مطمئن باشید که اون مسئول شرکت اون رو به دلایلی که گفتم به شما ترجیح میده!!
    اون موقع سر شما بی کلاه می مونه همه زحمت ها و سختی ها رو شما تحمل کردید یکی تازه از راه رسیده جای شما رو می گیره !!
    به نظر من کارت رو از دست نده چون این جا سابقه کار داری و به کارت وارد شدی و به کارت مسلط هستی .
    این رو بدون که کسی که همه جا هست هیچ جا نیست .
    در مورد مشکلاتت هم می تونی کارهایی که انجام می دی بزرگش کنی و از خستگی آه و ناله کنی یه طوری که متوجه بشه چه قدر کار می کنی و براش مهمی و در کنارش می تونی (ببخشید بد آموزی هم داره) ولی می گم چون آخرین را ه چاره است اگه دوست داشتی عمل کن:
    می تونی کمی چاپلوسی شو کنی و بعضی موقع ها تعارف الکی کنی با اینکه خودت خیلی کار داری ولی می تونی به اون در کارهاش کمک کنی
    و نمی دونم دیگه همین چیزها دیگه ....
    شاید دلیل گیر دادنش به شما فقط این باشه که شما رو خسته کنه طوری که خودتون از اون شرکت برید. چون در غیر اینصورت به هیچ طریقی نمی تونه شما رو ازاونجا بیرون کنه (((پس کم نیارید)))
    منم خودم چند وقت پیش با همین مشکل مواجه شده بودم طوری که خودش می گفت کار برات پیدا می کنم از اینجا برو. با این که خداییش هیچ کاری نکرده بودم و بهتر از همه هم براش کارمی کنم خلاصه با همین کارها مشکلم رو برطرف کردم
    امیدوارم مشکلت حل شه
    ولی بازم می گم به همین راحتی کارت رو از دست نده

  2. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: بااخلاق مديرعامل شركت چه كنم

    شيلا جان عزيز از راهنمايي ات ممنونم

    راستش يه بار كه خيلي گله مي كرد واسه اينكه بدونم مزه دهنش چطوره يعني مي خواد برم يا نه خودم وقتي داشت غر مي زد بهش گفتم اگر ناراحتي خوب يكي ديگه را استخدام كن ... با تعجب نگاهم كرد و گفت عمرا مي خواي از دست ماخلاص بشي من كه نمي گذارم اگر هم بخواي ازدواج كني بري بايد يه دو سه ماهي باشي تا يكي را مثل خودت پيدا كنم بهش كار رو ياد بدي انگار خيلي از دست ما خسته شدي ها

    اين دقيقا چيزي بود كه خود مديرعامل گفت ولي مشكل اينجاست كه مديرمالي شركت با اينكه از اقوام خانم برادرم مي شه اصلا طرف منو نداره و اصل كار اونه كه مخ مديرعامل را خراب كرده نسبت به من و كارهام و اونه كه پيشنهاد نفرات جديد را مي ده و مديرعامل هم يكمقدار زيادي دهن بين هست اگر از يكي تعريف كنند ميگه عجب كارمندي و اگر يه بار ازش بدبگن ميگه هيچي كار بلد نيست ولي كلا وقتي عصبي مي شه خيلي بد دهن مي شه و اينكه قبل از اينكه مطمئن بشه اشتباه كردي يا نه داد و هوار مي كنه و شخصيت آدم را خرد و لجن مال مي كنه و اصلا براش مهم نيست كه توي شركت كارمنداي ديگه هستن مهمان واسه شركت اومده من تا اونجا كه بتونم تحمل كردم و مي كنم ولي اينكه تمام زندگي من شده كار و بعدش هم با اين مسافت طولاني خسته تر از خسته فقط فرصت مي كنم برم خانه و ديگه حتي حوصله دو كلمه كتاب خوندن هم ندارم با اينكه سابقا كتاب از دستم زمين نمي افتاد كلاسهاي زبان را بعد از ترم هفت مجبور شدم بگذارم كنار چون به موقع به كلاسها نمي رسيدم وقت تمرين كردن نداشتم حالا با اين اوصاف خستگي روحي ام از هم بدتره مشكلي كه آقاي ايكس توي زندگي من ايجادكرد و باعث شد بخاطر بدهي ام بيش از پيش دهنم توي شركت بسته باشه داغونم كرد و شايد حساس تر از قبل شدم كه ديگه حتي تحمل هيچ كدوم از متلكهاشو ندارم حتي اگر به شوخي باشه
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  3. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: بااخلاق مديرعامل شركت چه كنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط خسته
    سلام
    ناراحت نشید اما خودتون هم مقصرید !

    این شمائید که به اون اجازه می دهید تا چنین رفتاری باهاتون داشته باشه ؛ شما به علت نگرانی از اوضاع کاری تون و این که به آینده شغلی تون مطمئن نیستید هر رفتاری را تحمل می کنید و خوب اونم کم نمیاره !






    در واقع این شمائید که تصور اون را از خودتون درست می کنید ، وقتی ضعف نشون می دید و عقب نشینی می کنید به او اجازه جلو آمدن داده اید .
    این رو برای تاکید آوردم.

  4. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: بااخلاق مديرعامل شركت چه كنم

    البته كه خودم هم به اينك نكته رسيدم
    هميشه در هر اتفاقي كه براي ما مي افته تنها كسي كه مقصر هست خودمان هستيم ولي در شرايط فعلي چه بايد كرد به آگهي هاي روزنامه نمي شه اعتمادي كرد و كلا كار مناسبي از داخل اون نمي شه پيدا كرد توي شهري كه هيچ آشنايي نداري پيدا كردن يه كار سخته حالا سعي كردم بسپرم و ببينم كه مي شه يا نه و اينكه وقتي گوش شنوايي براي حرفهاي كارمندا توسط مديران نيست شكايت به كجا مي رسه ... بله همه را قبول دارم حالا بايد چكار كنم ؟
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    6,183
    سطح
    51
    Points: 6,183, Level: 51
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    202

    تشکرشده 210 در 101 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: بااخلاق مديرعامل شركت چه كنم

    سلام عزیزم مشکل تو مشابه مشکل منه که یک بار هم اون رو توی همدردی بیان کردم
    و حالم هم خیلی وخیم تر از توبود . رییس من هم با اینکه یک آشنایی دوستانه خونوادگی با هم داریم ولی وقتی اعصابش خورد می شه مراعات هیچ چیز رو نمی کنه .با بقیه هم خیلی روابط و اخلاقش خوبتره !!!
    لینکش رو گذاشتم یه نگاهی بهش کن دقیقا مثل مشکل تو
    http://www.hamdardi.net/printthread.php?tid=3186
    متاسفانه اینم از شانس خیلی خیلی بد ماست . ولی درواقع ربطی به شانس نداره اخلاق خودشون و نوع برخوردشون مشکل داره .اگه بی احترامی بکنه اول به خودش کرده چون تربیت خونوادگیش رو نشون داده .
    خودخوری نکن تا جایی که مید ونی حق با توهه جواب بی احترامی هاش رو بده هیچ کاری نمی تونه بکنه فوقش از خواست بیرونت کنه میری اداره کار شکایتش می کنی .
    این قدر حساس نباش کارت رو انجام بده و بهانه دستش نده . در حینش اگر کار بهتری گیرت اومد می تونی شغلت رو عوض کنی و در ضمن کارت رو به هیچ تازه واردی یاد نده .


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بي تربيتي و بي فرهنگي خواهرشوهرام و ساكت بودن من
    توسط ارغوان62 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 08 فروردین 94, 18:14
  2. زندگي متاهلي زن كارمند و مشكل شراكت با همسر
    توسط مي مي در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آبان 91, 14:49
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 تیر 90, 20:30
  4. مشاركت در فعاليت كلاس
    توسط SEPEHR82 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 مهر 87, 08:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.