به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: خدایا بستمه دیگه

    نقل قول نوشته اصلی توسط blue heart
    دیجیتالمن عزیز با تمام احترامی که برات قایل هستم میخوام بپرسم که ایا اگر طی اون چند بار سکسی که داشتین یه مشکل غیر قابل جبران براتون پیش میومد مثلآ بیماری مقاربتی.یا حامله شدن طرف که تا گردن میبردت توی مشکل باز هم به دلشکسته هایی مثل من اینطور نظر میدادی و راهنمایی میکردی برات متاسفم کاش وقتی داشتی اون گناه کبیره رو میکردی خدا یادت بود
    هر کس که اشتباهی انجام بده باید تاوانش را هم بده . یا این دنیا یا در آخرت .
    من خودم هم از کارهایی که در گذشته کرده ام ( گذشته نسبتا دور ) پشیمانم .
    مساله اینه که وقتی فهمیدی کاری غلط هست دیگه اونو ادامه ندی . نه اینکه به گناه و کار اشتباه اصرار کنی .

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدایا بستمه دیگه

    درود

    خانم blue heart ، شما فقط به عنوان ایجاد کننده موضوع حرف های من را بخوانید نه این که این مشکل را دارید ( چون نمی خواهم من هم مورد غضب قرار بگیرم ... ) :d:

    ما نباید دوست دختر داشته باشیم .... ما نباید دوست پسر داشته باشیم ....
    تمام مشکلات جوانان بر سر همین یک جمله است !

    متاسفانه ، دوستی های قبل از ازدواج لطمه های بسیار مهلکی بر بدنه تشکیل خانواده وارد میکند . دوستی ها یی که احساس بت را در طرف مقابل برای ما ایجاد میکند .
    پسری که همانند یک شیردل برای ما جلوه میکند در عمل اینطور نیست و یا دختری که همانند شاهزاده ها با ما رفتار میکند همیشه یکنواخت نخواهد ماند .
    گاهی اوقات ما انسان ها اشتباه میکنیم .. فکر میکنیم راه درست برگشت به قبل است ... جالب این جاست از دوستانی که در امر داشتن دوست مخالف رکورد شکنی کرده اند ، بازگو میکنند که اکثر دخترانی که در موقعیت ازدواج قرار میکیرند به ما تلفن می زنند و خواهان هم صحبتی با ما می شوند ...

    آنگاه اگر موضوع را عوض کنیم ، می بینیم که کانون خانواده با وجود تمام سختی ها و یا به قول جوان های امروزی گیر دادن ها ، انگار با آدم لج دارند ....

    نه اینطور نیست ، اگر محکم ایستادگی میکنند ، حتما می دانند که میگویند .....

    دختری که می خواهد ازدواج کند یا بد یا خوب ، اگر آلان تحمل حرف نداشته باشد و بخواهد چنین کاری بکند شاید بعدها کارهای جالب دیگر مرتکب شود .

    گاهی اوقات خرده میگیرند که حرف های من خیلی محکم است ... اما گاهی اوقات چرا فکر نمیکنیم که حرف حقیقت تلخ است ...
    اگر کسی واقعیت گفت : باید با یک تیغ خودکشی کرد ....
    آیا اگر گفتند پاشو از اینجا برو اونجا .....
    نه زندگی اینطور که شما فکر میکنید نیست ... باید صیقلی شد با سختی ها .. با غم ها ....

    راهنمایی خوبی کردید ؛ گفتید : ترس از خدا !
    بهتر نیست قرآن را باز کنیم و سوره والعصر را نگاه کنیم .... فکر میکنیم در همین 3 آیه پندهای بسیار خوبی وجود داشته باشد ...

    خانم blue heart ، بهتر نیست همه چیز را به صورت شفاف با همسرتان بازگو کنید ... هر چند که او با شما مخالفت کند ... فکر میکند بهتر است تا ارتباط با یک پسر ....

    DigiTalMan هم به شما حرف ها را محکم گفته است ، اما مثل یک برادر دلسوز راهنمایی کرده است . پس کمی صبور باشید .
    گاهی اوقات ما هم باید برای خودمان آرامش را فراهم کنیم ..

    امیدوارم من را دعوا نکنید :d:

  3. #13
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,132
    سطح
    100
    Points: 325,132, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدایا بستمه دیگه

    سلام blue heart
    معمولا ما تا با روشهای گذشته پیش میرویم به همان نتایج گذشته دست می یابیم.
    پیشنهاد می دهم چند صباحی هم طور دیگر فكر كنید، طور دیگر عمل كنید تا نتایج جدیدی بگیرید.

    شیوه شما كاملا احساس محور هست. البته كه احساس خیلی خوبه ، اما باید در چارچوب خودش باشه.
    افراد معتاد هم این بهانه را می آورند كه داشتیم دیوانه میشدیم،‌رفتیم سراغ مواد تا كمی آرام بشویم...
    خب واقعا این روش مقطعی و رنج های فراوانی برای صاحبش می آورد.

    blue heart
    به هیچ وجه حرف سركوب زدن نیست،‌حرف محكوم كردن نیست. اتفاقا تعریف و تمجید و حرفهای خوب زدن به شما بسیار كار آسانتری هست تا اینكه اشتباهاتت را به عنوان یك مشاور بگویم.
    حتی می توانم طوری با شما صحبت كنم كه همین الان یك رتبه هم به من بدهید. اما به چه قیمت؟! به قیمت تائید مسیری كه به پرتگاه ختم می شود.
    البته دیجتالمن اگر چه نظر درستی داشتند،‌لیكن لحن صحبتشان تند بود،‌بله ، اما او هم شما را نمی شناسد،‌و همه آنچه كه خود تجربه دارد رایگان در اینجا قرار می دهد. و سایر دوستان....

    وضعیت شما را درك می كنم.
    گذشته به هر ترتیبی بوده است اثرات مخربی در حال حاضر روی روحیه شما گذاشته است.
    اكنون وقت بازسازی و آرامش هست...
    تا بعد كم كم تصمیمات قویتری بگیرید.
    برای آرام شدن
    مدتی استراحت نیاز داری(نه به شخص دیگری....)
    به نظرم چند روزی مطالب انجمن آرامش، موسیقی و آرامش، انجمن افراد خوشبخت را بخوان و با خودت زمزمه كن. شاید نوری بر مسیر زندگیت ببینی كه شادت كند....
    منتظر هستیم...

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 فروردین 88 [ 15:26]
    تاریخ عضویت
    1387-9-22
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    3,601
    سطح
    37
    Points: 3,601, Level: 37
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدایا بستمه دیگه

    دوستان باید بگم که ماجرا رو توی تایپیک های دیگه در بخش تردید و دودلی در انتخابهمسر و همچنین در همین بخش نوشتم.فکر کنم تو بخش روابط دختر و پسر هم نوشتم

  5. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 فروردین 88 [ 15:26]
    تاریخ عضویت
    1387-9-22
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    3,601
    سطح
    37
    Points: 3,601, Level: 37
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدایا بستمه دیگه

    مثل اینکه هیییییییییییییییییییییییی ییییییییییچچچچچچچچچچچچچچچ چچچ
    داستان من توی تایپیک های دیگه هست در همین بخش و بخش تردید و دو دلی در انتخاب همسر


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.