Mke عزیز واقعا ازت ممنون ، راست میگی باید توکل کنم و بسپرم همه چی رو به خودش ، مطمئنا همونطوری که تا الان اینقدر کمکم کرده و هیچ جا تنهام نزاشته این یک مورد را هم میسپرم به خودش. بازهم از راهنمایی واقعا امیدبخشت متشکرم[/font]