Mke عزیز واقعا ازت ممنون ، راست میگی باید توکل کنم و بسپرم همه چی رو به خودش ، مطمئنا همونطوری که تا الان اینقدر کمکم کرده و هیچ جا تنهام نزاشته این یک مورد را هم میسپرم به خودش. بازهم از راهنمایی واقعا امیدبخشت متشکرم[/font]
تشکرشده 0 در 0 پست
Mke عزیز واقعا ازت ممنون ، راست میگی باید توکل کنم و بسپرم همه چی رو به خودش ، مطمئنا همونطوری که تا الان اینقدر کمکم کرده و هیچ جا تنهام نزاشته این یک مورد را هم میسپرم به خودش. بازهم از راهنمایی واقعا امیدبخشت متشکرم[/font]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)