سلام
من یه دختر 25 ساله ام
اگر از بقیه بپرسین حتما می گن که من آدم خیلی موفقی هستم، کار می کنم ،درس می خوانم و ...
ولی یه مشکل بزرگ هست که منو دیگه داره از پا در می آره
مساله این است که من نسبت به یکی از پسرهای فامیل احساس خوبی داشتم، اما به خاطر جو خیلی مذهبی فامیل هیچ وقت نتونستم به اون نزدیک بشم
الان از یک سال بیشتره که اون پسر با دختر دیگه ای نامزد شده
این مساله منون خیلی آزار می ده ، تا همین یکی دو ماه پیش هر شب موقع خواب برای این مساله گریه می کردم
الان آرامتر هستم ولی هر مساله یا مشکلی که پیش می آد یاد این مساله می افتم و حسابی عصبی می شم.
دیگه نمی دونم باید چه کار کنم.
من دیگر به اون پسر فکر نمی کنم اما این مساله باعث شده که هیچ آدم دیگه به نظرم جذاب نیاد و به هیچ پسر دیگه ای علاقه مند نشم
چه کار باید بکنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)