من یک سوال خیلی مهم دارم که فکر میکنم میتوان اکثر مشکلات جامعه را حل کند !طبق آمار نیمی از جامعه زن نیمی مرد هستند پس ما حدود 35000،000 زن وهمین تعداد مرد داریم مهمترین علت انحرافات ومشکلات هم بیکاری وبی هدفی خصوصا" در قشر جوان است حال اگر ما بیاییم مثل زمانهای قدیم و اصلا"طبق شرع مرد را ستون واصل در هر خانواده قرار دهیم وبسیاری از مسایل هم حل شود چرا شما خانمها با آن مخالفید؟ مثال:چه لزومی دارد اینقدر خانم در تمام ادارات ما شاغل باشند ودهها هزار پسر جوان بیکار ؟(البته به جز بعضی از شغلها مثل معلمی وپرستاری ومشابه) چرا نباید در صدی از مردان ما که توان اداره چند همسر را دارند جرعت طرح آن را نداشته باشند؟ طبق آمار از 35 میلیون زن چند میلیون آن شانس همسر اول مردان راتا پایان عمر ندارند حالابعلت مختلف! که میتوانند همسران دوم یا سوم آن درصد محدود مردان باشند درصدی از مردان هم بعلتهای مختلف شانس ازدواج تا قبل سنین میانسالی را ندارند که میتوانند همسران موقت زنان بیوه .ای که شرایط اقتصادی خوبی هم ندارند باشندحال اگر مثلا"5میلیون به این شکل سر وسامان بگیرند و10 میلیون با ازدواج اول و7،8میلیون ازدواج دوم و.. 7،8میلیون هم سن پایین(کودک ونوجوان) و5،6میلیون پیرزن باشندجمعا" میشود 35 میلیون(5+7+8+10+5) هیچ کسی اصطلاحا" بی صاحب نیست و هدفی در زندگی دارد البته اگر خانمها اجازه بدهند این مسئله را میشود دقیق کارشناسی کرد و به صورت قانون دراورد که مثلا" یک خانم نیاید با نصف حقوق یک مرد کار ان مرد را انجام دهد ویا یک مرد نتواند بدون ضابطه ازدواج دوم نماید یا...
به هر حال علت مخالفت شدید شدید خانمها برای چیست؟البته اصلا" در این مطلب من ذینفع نیستم ونمیخواهم هم باشم !فقط خواهش میکنم جواب دهید شاید ما هم روشن شدیم.با تشکر








علاقه مندی ها (Bookmarks)