به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 41
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    ثمین عزیز و دوست داشتنی، میفهمم چی می گی، هر چی توی دلته بگو، چی باعث شده که دل پاک و مهربونت بگیره و احتیاج به درددل داشته باشی؟ اینجا همه محرم اسرار هم هستن، اینجا همه به هم کمک می کنن حتی اگه خودشون غرق در مشکلات زندگی باشن، عزیزم به این جمع خوش اومدی، راحت باش و شروع کن...

  2. کاربر روبرو از پست مفید shad تشکرکرده است .

    shad (جمعه 22 خرداد 88)

  3. #12
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    سلام
    من فقط یه نفر رو سراغ دارم كه توانایی كمك كردن به تو رو داره ، نمی دونم چرا نمی خواد بهت كمك كنه؟ راستی می شناسیش؟!

  4. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (جمعه 22 خرداد 88)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    سلام !
    نمیدونم چرا آدم وقتی میادش اینجا حس میکنه همه مشکلات درونی وبیرونیشو باید یه جورایی حل شده حساب کنه ولی من بهت میگم بیا با خودمون صادق باشیم.فقط خداست که جواب همه مشکلاتو میدونه فقط امیدوارم به طور کسی نخورده باشی که خداتو با منطق فازی خودش باور و خوشیائی رو که داری(حتی در قلبت)نادیده بگیر و انکارشو یه جوری انجام بده که خودتم از زندگی زده بشی!به هر حال هر مشکلی که داری بگو/
    ان شائ الله یه جورائی با همدیگه حلش میکنیم.
    موفق باشی!

  6. کاربر روبرو از پست مفید niloofar 25 تشکرکرده است .

    niloofar 25 (جمعه 22 خرداد 88)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 شهریور 89 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,596
    سطح
    37
    Points: 3,596, Level: 37
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    منظورتون کیه آقای سنگ تراشان؟
    همیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او
    و همیشه قسمتی از غم کسی باش نه دلیل غم او



  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 شهریور 89 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,596
    سطح
    37
    Points: 3,596, Level: 37
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    با سلام اوکی جناب مدیر فهمیدم از اینکه بهم جواب دادین واقعا متشکرم حالا یک سوال:
    به نظر شما و همه ی دوستان گلم آیا واقعا همه مسائل را باید با مادر در میان گذاشت؟
    نمیدونم مادر من از اینکه همه چی رو بهش نمیگم شاکیه و میگه تو با من راحت نیستی و با مشاورت ( مشاور مدرسمون) خیلی بیشتر از من راحتی . در حالیکه من عقیده دارم آدم بلاخره برای خودش یک حریم خصوصی داره که مال خودشه و من اگر با مشاورم مطرح کردم برای این بوده که یه مشکلاتی که سالهاست با منه و خودم نتونستم حلشون کنم رو با یک فرد به قول معروف این کاره مطرح کنم ببینم چی میشه به نظر من این خیلی با احساس صمیمی بودن فرق داره ، این برای حل مشکله البته این که خوب بعد مدتی یه احساس صمیمیت بین دو طرف به وجود بیاد خب طبیعیه. نمیدونم، اینا رو هم چند بار براش توضیح دادم ولی درک نمیکنه............
    حالا نظر شما چیه دوستای عزیز ؟
    در ضمن از sade beghamعزیز ، shad عزیز وniloofar 25 عزیز هم متشکرم مرسی
    همیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او
    و همیشه قسمتی از غم کسی باش نه دلیل غم او



  9. #16
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    سلام
    اون یه نفر خودت هستی. وقتی كسی تصمیم می گیره باهمه وجود مسیر خود را هموار كنه. و رنج و سختی تغییر را بپذیره حتما موفق میشه.
    من هم با شما ثمین 2 موافقم. هر كس یه حریم خصوصی داره وممكنه نخواد با مادرش هم مطرح كنه...
    اما باید حتما خودش آگاهی لازم را داشته باشه یا با یه متخصص مشورت كنه.

    به هر حال امیدوارم با انرژی كه داری و خویشتنداری كه می كنی كم كم بتوانی پرقوت تر از گذشته مسیرت را هموار و ضعفهایت را كاهش دهی

  10. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (جمعه 22 خرداد 88)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 شهریور 89 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,596
    سطح
    37
    Points: 3,596, Level: 37
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    با سلام :
    میخواستم نظر مادر های گلم رو هم درباره این موضوع بدونم . دوست دارم بدونم یه مادر در مورد این موضوع چطوری فکر میکنه . اگه لطف کنین و بهم جواب بدین ممنون میشم با تشکر
    همیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او
    و همیشه قسمتی از غم کسی باش نه دلیل غم او



  12. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    ثمین عزیز من همشهریتم مثل تو هیچ خواهری ندارم ولی توی سن تو فقط مادرم محرم اسرارم بود همه رازهامو بهش میگفتم و از ش کمک میگرفتم الانم همونطور سنگ صبورمه ولی عزیزم اگر چیزی هست که دوست داری بگی توی این جمع هیچ کس تو رو نمیشناسه با هیچ کس روبرو نمیشی میتونی راحت مشکلاتت رو عنوان کنی همه ما سعی میکنیم همدردت و همراهت باشیم اگر دوست داری بگو ما میشنویم

  13. کاربر روبرو از پست مفید fatima-v تشکرکرده است .

    fatima-v (دوشنبه 18 خرداد 88)

  14. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 90 [ 14:27]
    تاریخ عضویت
    1387-5-28
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    4,167
    سطح
    41
    Points: 4,167, Level: 41
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    به نظر من اگر با مادرت راحت هستی ميتونی ازش بخوای فقط حرفاتو گوش بکنه و هيچ راه کاری بهت پيشنهاد نده فايده اين کار اينه که حداقل تخليه ميشی و خيال مادرراحت ميشه ، چون الان که خودم مادر هستم و خودمو جای مادرت می زارم ، از اينکه دخترم بزرگ بشه و ازم چيزی رو مخفی بکنه ناراحت ميشم و از اينکه دوست و محرم خوبی براش نبودم احساس بدی بهم دست ميده ( يه نوع احساس خستگی)

  15. کاربر روبرو از پست مفید shfa تشکرکرده است .

    shfa (دوشنبه 18 خرداد 88)

  16. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    عزیزم میتونی با خدا هم حرف بزنی ها/ نمیدونم تا حالا امتحانس کردی که بری یه جای خلوت و انگار که داری با یه ادم حرف میزنی بشینی و دل سیر با خدای خودتت حرف بزنی
    میتونی از نوشتن هم استفاده کنی مثل نوشتن یک زندگی نامه
    و همینطور تو این تالار هم میتونی حرفاتو بنویسی مطمئن باش ما به حرفات تا اخر گوش میدیم/
    موظب خودت باش خواهر عزیزم

  17. کاربر روبرو از پست مفید کاترین تشکرکرده است .

    کاترین (جمعه 22 خرداد 88)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.