به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 80
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1387-10-21
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    3,830
    سطح
    39
    Points: 3,830, Level: 39
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    سلام به دوستان
    من هم دختری هستم که 8 سال با پسری دوست بودم پرده من و برداشت و بعد از چند سال لذت رفت با دختری ازدواج کرد حالا من باید این لکه ننگ و تا اخر عمرم تحمل کنم نه می توانم ازدواج کنم چون هیچ پسری حاضر نیست که بهترین لذت دنیا را ازش بگیرند من چاره های جز این ندارم پرده بکارتم را از دست دادم انگار تمام زندگیم و از دست دادم و پسری که به من خیانت کرد . ترمیم پرده هست ولی عذاب وجدان نمی گذاره من این کار را بکنم . نمی توانم با ترمیم پردم سر یک پسر را کلاه بگذارم پس مجبورم تا اخر عمرم این ننگ و با خودم بکشم

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اردیبهشت 88 [ 23:58]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    3,502
    سطح
    37
    Points: 3,502, Level: 37
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 14 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    هیچی. بکارت یه زمونی اهمیت داشت. الان توی این شیرتوشیری و دوست و رفیق بازی دیگه ارزشی نداره. این همه لکه ننگ روی دامنمون، اینم روش. تاریکیه، کی به کیه...

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 تیر 89 [ 01:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-28
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,313
    سطح
    35
    Points: 3,313, Level: 35
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    خانم پانته‌‍آ، این طریقی که شما پیش گرفتید، جز خورد کردن روز به روز خودتون، هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. به نظر بنده، شما میتوانید ترمیم انجام دهید و اتفاقی که افتاده، توبه کنید و به بخشش خداوند امیدوار باشید... هر اشتباهی تقاصی داره که باید پس داد، شکی نیست... اینکار رو انجام بدید و سعی کنید در انتخابتون، کسی رو اینتخاب کنید که جور دیگه شما رو بخواد... امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.. نه؟ بگید واستون پیام خصوصی بدم..

  4. #14
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    پانته‌‍آ عزیز
    دختر خانم گل متاسفم از اتفاقی که برایت افتاده ولی یقین دارم که خودت می دانی چه اتفاقی افتاده ولی این برای تو درس بزرگی است عزیزم دنیا به آخر نرسیده و تو اولین نفر نیستی که این اتفاق برایت افتاده و یقین داشته باش که آخرین نفر هم نخواهی بود پس خوب فکر کن ببین دخترانی که با این مسئله روبه رو بوده اند چه کرده اند . زندگی جریان دارد و تو قطره ایی هستی در این اقیانوس بی کران . دختر گلم تو دو کار پیش رو داری ، یا به پزشک مراجعه کنی و اطلاعاتت را در این مورد قوی کنی که کاملا مشخص است اطلاعاتت در این مورد اندک است . پزشک زنان رفتن به این راحتی نیست که توامروز تصمیم بگیری آب از آب تکان نخورد ، پرده بکارت بافتی است غیر ماهیچه ایی پس عزیزم بخیه شدن آن و حفظ بخیه ها زمان دارد و تا مدتی می تواند دوخته باقی بماند یعنی با بخیه قسمت آسیب دیده به هم نمی چسبد و بعد از یک مدت نه خیلی طولانی به حالت اول در می اید و بخیه ها هم پاره و یا باز می شوند . خیلی ها همین اشتباه را می کنند و دست به ترمیم می زنند این یک باور عامیانه است شما دو تا سه هفته قبل از ازدواج بستگی به ضخامت پرده می توانید اقدام به عمل ترمیمی آن بفرمائید و بعد اینکه به نظرم فعلا فکر ازدواج را از سرت بیرون کنی و به مشاور مراجعه کنی چون اسیب روحی و روانی خورده ای و بسیار هم زود باور هستی برو و نواقص و آسیبهای روحی ات را درست کن خودت را ه دوم را پیدا خواهی کرد . موفق باشی عزیزم . مشاور یادت نرود او به تو کمک زیادی می کند که از این بحران بیرون بیایی .

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 88 [ 22:25]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    3,820
    سطح
    39
    Points: 3,820, Level: 39
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    bekarat na arzeshi darad va na azabe vojdani bar ha dar hamin ja gofteh ham haghe har ensani ast dar aghosh bekeshad eshgh ra
    sex namad va mabe zaie bironi va tajsome fiziki eshghe ast va zamani ke be havas rani tabdil mishavad kasif ast mozakhraf
    aya tamam ensaniat va bodan va mafhom bashariat iek zan be pardehi nachiz va bi arzesh ast ?
    in ham az haman bavar haie ghalati ast ke az afkar nasle gozashteheman bema ha resideh
    be hich mabhaso dibachie nanveshtan ke bakereh bodan yani paki in sadegi va na agahie nasel gozashteh ma ast ke inbavar haie zehni ra sakhteh
    ham naslan baiad az rishe bezanim va nabod konim in bavar haie zehni ra chera ke saratan emroz jameh ma ham az in goneh afkar be vojd amadeh naaaaaaaaaa hargez bekarat ahmaiati nadarad
    ama bi bandobari va harzegi ham kami antarf tar mibashad ba andaki gheflat be an dam mioftim
    pas che baiad kard?
    javab insoal ra va dalaiel va borhanhaie in maslaeh tey iek maghale boland be shoma dostan khaham goft bezodi
    eradat bye

  6. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    پانته‌‍آ عزیز
    دختر خانم گل متاسفم از اتفاقی که برایت افتاده ولی یقین دارم که خودت می دانی چه اتفاقی افتاده ولی این برای تو درس بزرگی است عزیزم دنیا به آخر نرسیده و تو اولین نفر نیستی که این اتفاق برایت افتاده و یقین داشته باش که آخرین نفر هم نخواهی بود پس خوب فکر کن ببین دخترانی که با این مسئله روبه رو بوده اند چه کرده اند . زندگی جریان دارد و تو قطره ایی هستی در این اقیانوس بی کران . دختر گلم تو دو کار پیش رو داری ، یا به پزشک مراجعه کنی و اطلاعاتت را در این مورد قوی کنی که کاملا مشخص است اطلاعاتت در این مورد اندک است . پزشک زنان رفتن به این راحتی نیست که توامروز تصمیم بگیری آب از آب تکان نخورد ، پرده بکارت بافتی است غیر ماهیچه ایی پس عزیزم بخیه شدن آن و حفظ بخیه ها زمان دارد و تا مدتی می تواند دوخته باقی بماند یعنی با بخیه قسمت آسیب دیده به هم نمی چسبد و بعد از یک مدت نه خیلی طولانی به حالت اول در می اید و بخیه ها هم پاره و یا باز می شوند . خیلی ها همین اشتباه را می کنند و دست به ترمیم می زنند این یک باور عامیانه است شما دو تا سه هفته قبل از ازدواج بستگی به ضخامت پرده می توانید اقدام به عمل ترمیمی آن بفرمائید و بعد اینکه به نظرم فعلا فکر ازدواج را از سرت بیرون کنی و به مشاور مراجعه کنی چون اسیب روحی و روانی خورده ای و بسیار هم زود باور هستی برو و نواقص و آسیبهای روحی ات را درست کن خودت را ه دوم را پیدا خواهی کرد . موفق باشی عزیزم . مشاور یادت نرود او به تو کمک زیادی می کند که از این بحران بیرون بیایی .
    خانم ani
    ایشون خودشون گفتند نمیخوان برن ترمیم کنند و سر یک پسر رو کلاه بزارن . بعد شما میگی برو ترمیم کن ؟
    خجالت آوره

  7. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 88 [ 22:25]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    3,820
    سطح
    39
    Points: 3,820, Level: 39
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    pante jan
    man ghablandar bareh in maslahe shoma barie shoma pighami ferstadam be shoma ham goftam ke bekhanid aya khandid
    agar eshtebsah nakonam safeh akhar tapik zendegi moshtarak ghabl az ezdevaJ neveshtam
    aya khandid

  8. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1387-10-17
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    3,707
    سطح
    38
    Points: 3,707, Level: 38
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Cool RE: اهمیت بکارت چیست؟

    سلام
    مرسی از همه که یروزه 7 تا پست دادن!شوکه شدم تا دیروز 9 تا پست داشت!
    از صدرای عزیز خواهش دارم به فارسی بنویسن چون من به شخصه از خوندن پینگلیش خیلی زود خسته میشم اونم با این نص غنی و ادبی ایشون!;)پانته آی عزیز اصلاً هیچ مشکلی نیست که حل نشدنی باشه اینو همیشه بدون.من یه پسر مذهبیم اما میگم اگه یه دختری رو واقعاًدوست داشته باشم و به صداقتش ایمان داشته باشم و همونی باشه که میخوام حتی اگه بگه قبلاًبا یکی رابطه داشته و توبه کرده و پشیمونه هیچ مشکلی با قضیه که ندارم هیچ خیلی هم از صداقتش ممنون میشم که با ترمیم پردش سر من کلاه نذاشته!فکر ترمیمو نکن و فکر کن هیچ اتفاقی نیفتاده.اگه کسی تو رو واسه خودت بخواد مطمئن باش از این قضیه میگذره.تو با خدا معامله کن به جای مردم و ازش بخواه اونی رو که باید سر راهت قرار بده!

  9. #19
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    digitalmanعزیز

    بنده چنین پیشنهادی ندادم و ایشان را تشویق بر این کار نکردم که باوری به دروغ درابتدای راه زندگی و ادامه آن ندارم . حقیر اطلاعاتی بر نادرست بودن ، داده های علمی در اختیارشان قرار دادم و در پایان عرض کردم : فعلا به فکر ازدواج نباش که با توجه به زمان انجام این عمل ترمیمی ، راه دومی هست که بعد از مراجعه به مشاور خودت می فهمی چیست و فهمیدن موضوع را به خودش بعد از مراجعه به مشاور موکول کردم که دقیقا بر می گردد به صداقت ایشان برای ادامه زندگی با کسی که تصمیم دارد زندگی کند و یقین پزشک و یا مشاور ایشان را تشویق به دروغگویی و کتمان نخواهد کرد!

    . دوست من ای کاش مطلب من را با دقت بیشتری می خواندید و به هر روی خوشحالم که این سوتفاهم ایجاد شد که توجه ویژه به تاپیکم داده شود .به شما هم توصیه می کنم یکبار دیگر با دقت مطلبم و زمان انجام عمل و پیشنهاد مرا بخوانید تا بهتر متوجه شوید که به ایشان چنین پیشنهاد ی نداده ام . ممنون دوست من .

  10. #20
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:44]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    سلام
    وقتی دستمون را در آتش كردیم ،‌بدیهی ترین آن سوزش دست است.
    پس با توجه به فرهنگ ،‌بافت مذهبی ،‌بافت اجتماعی، و باورهای شخصی كه داریم گاهی خطایی از ما سر می زند و باید آن سوزش و رنجش را تحمل كنیم،‌برای این كار هیچ راه نجاتی نیست.

    اما وقتی كه سوختگی ایجاد شد،‌ رهایش نمی كنیم. در كنار رنجی كه می كشیم راهها كاهش آلام را از طریق پزشك دنبال می كنیم.

    نظرات ani در خصوص مراجعه به روانشناس بالینی جهت توجیه و كاهش آلام روانی مورد تاكید هست.

  11. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (پنجشنبه 05 خرداد 90)


 
صفحه 2 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راههای ایجاد کسب آرامش و مدیریت در بحران فعلی زندگیم چیست؟
    توسط پژمان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 فروردین 94, 01:13
  2. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24
  3. نجار زندگیت کیست؟!!
    توسط طاهره در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 02:40
  4. اهمیت بکارت چیست؟
    توسط joker در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 بهمن 87, 09:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.