مرداب انزلی(البته از جنس 4-5 سال قبلش)-آرامش بی نهایت .
تشکرشده 502 در 230 پست
مرداب انزلی(البته از جنس 4-5 سال قبلش)-آرامش بی نهایت .
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
آخ گل گفتی sorena_arman
همون انزلی -کلبه ژاپنی
تشکرشده 7 در 5 پست
دوست داشتم یه مکان زیارتی مثل کربلا ومکه...تا با راز ونیاز آرامش به دست بیارم...و یه جای خلوت...
(انشااله قسمت همه ی کسانیکه که دوست دارند برن ولی نمی تونند مثل مادربزرگم بشه...)
تشکرشده 40 در 24 پست
من دوست دارم توی باغ گل باشمپر از گلهای رنگی
یا کنار آبشار .وقتی صدای آبو میشنوم وقتی گلها رو میبینم خیلی انرژی میگیرم
![]()
تشکرشده 3 در 3 پست
سلام دوست عزيز . مي خواستم بدونم هدفت از طرح اين سئوال چيه ؟ چون من سعي ميكنم هر كاري را كه دوست دارم اراده كنم انجامش بدم و انجام ميدم و توي اين دنياي مادي اگر مناعت طبع داشته باشي و قناعت پيشه كني فكر نكنم چيزي يا كاري باشه كه نياز باشه آرزو كني . من همين كه الان در محل كارم هستم و سايتهاي مختلف را مرور مي كنم خوشحالم و خدا رو شكر مي كنم و فقط و فقط آرامش را از خدا مي خوام كه ما هر كار مي كنيم براي رسيدن به آرامشه .
تشکرشده 27 در 23 پست
من دوست داشتم الان میرفتم کوه... آخه امروز اینجا برف میاد...خیلی خوشحالم...
دوست داشتم جایی باشم که اونجا از این زندگی ماشینی بی محتوا خبری نباشه مثل ماسوله
تشکرشده 30 در 20 پست
دوست عزیز سعید اچ پی از قدیم گفتند وصف العیش نصفالعیش این که ما آرزوهامونو بیان کنیم یا روی کاغذ بیاریم موجب آرامش میشه درست مثل نوشتن دفتر خاطرات که موجب تخلیه احساسی میشه و باعث میشه انسان بهترین تصمیم را در هر مو قعیت بگیره
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)