شما به مرور بیشتر به انحراف چشم خانم تان فکر خواهید کرد مگر اینکه معیارهای خودتان را در درون خودتان به واقع تغییر دهید . این شما هستید که می خواهید زندگی کنید . پس تنها خودتان می توانید این مسئله را برای خودتان بزرگ نمایی یا کوچک نمایی بکنید .یعنی به نوعی حل کنید و یا شاید هم حل نکنید . انتخاب با خودتان است . بعد هم دوست من حساب یک عمر زندگی است . یک اصول پایه را رعایت کنید که در ادامه راه و در بحرانهای زندگی برنگردید سر خانه ی اولتان که چشمم اش انحراف داشت و دلم سوخت و....اگر فکر می کنید توانش را دارید که با همین تصویر و همین چهره کنار بیایید ، بسم الله . اگرنه هم شما را به خیر و نامزدتان را هم به سلامت . همین امروز هم دل این خانم بشکند بهتر از این است که فردا ناخواسته هزار مصیبت به سرش بیاورید که با یک بچه راهی خانه ی پدرش بشود ویا ........ پس بهتر است خیلی ادای جنتل من های دلسوز را در نیاورید . به واقع با خودتان روراست باشید . کسی هم نمی تواند نسخه ای برای شما بپیچد .به دلیل اینکه هیچ کس شما را به اندازه ی خودتان نمی شناسد. پس کاری را بکنید که از عهده اش بر می ائید .جبری که در کار نیست.






علاقه مندی ها (Bookmarks)