سلام، مدتی هست که این سوال ذهن من رو به خودش مشغول کرده است. که آیا در شرایط کنونی فکر کردن به ازدواج کار درستی هست یا خیر؟
من الان وارد 25 امین سال زندگیم شده ام. مدرک لیسانس دارم و هنوز یک کار مناسب هم ندارم. باید به فکر یک شغل مناسب باشم. میتونم ادامه تحصیل هم بدهم.
اما همه انتظار دارند هر چه زودتر ازدواج کنم! از طرفی به ازدواج همه اطرافیانم که نگاه میکنم می بینم زندگی مشترک زیاد هم جالب نیست و واقعا مشکلات خیلی زیادی داره! یعنی میبینم که ازدواج کردن اصلا به دردسراش نمیارزه! به خصوص برای خانما! از طرف دیگه به مردا و پسرای این دوره زمونه کاملا بی اعتمادم.
سوالی که برام پیش اومده اینه که آیا با شرایط فعلی درسته که من کلا برای چند سال قید ازدواج رو بزنم و همه انرژی و توانم رو روی کار و ادامه تحصیل بگذارم؟ آیا بعد از گذشتن چند سال و بالا رفتن سنم دچار مشکل نمیشم؟