سلام
من ودخترم از تنهايي داريم ديوانه ميشيم بگويد چكار كنم من8ماه از شوهرم جدا شدم تنهاي تنهاييم تورو خدا راهنميي كنيد.
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام
من ودخترم از تنهايي داريم ديوانه ميشيم بگويد چكار كنم من8ماه از شوهرم جدا شدم تنهاي تنهاييم تورو خدا راهنميي كنيد.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)