دانای خوب و دوست داشتنیتو که میگی هدف داری پس چرا غوها رو نمیبینی؟...
البته اگر به هدفت نرسیدی مشکلت ممکنه یکی... یا هر سه از موارد زیر باشه
1.یا شما هدفهای خیلی بزرگتر از ظرفیتت انتخاب میکنی.
2.یا راه و وسیله رسیدن به هدف را درست انتخاب نکردی
3.یا اینکه به اندازه کافی برای رسیدن به هدفت تلاش نکردی.





تو که میگی هدف داری پس چرا غوها رو نمیبینی؟...


علاقه مندی ها (Bookmarks)