اینو هستم!نوشته اصلی توسط رامتين
تشکرشده 79 در 52 پست
اینو هستم!نوشته اصلی توسط رامتين
تشکرشده 498 در 242 پست
سلام عزیزم
مبارک باشهخوشبخت شی انشالله![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
مبارک باشه امیدوارم همیشه خوشبخت باشید
تشکرشده 121 در 55 پست
مبارکه![]()
تشکرشده 45 در 28 پست
به به، به سلامتي و ميمنت.هما جان تبريك ميگم اميدوارم سالهاي سال شاهد خوشبختي شما باشيم.حالا چي ميشد ما رو هم دعوت ميكرديد؟؟؟
تشکرشده 3,145 در 958 پست
من هم تبریک میگم امیدوارم زندگی خوبی در کنار هم داشته باشین
![]()
تشکرشده 79 در 52 پست
دوستان می خوام یه چیزی از ته دل و با صدای بلند بگم:
(داد می زنم الان) به خدا من با هما هیچ رابطه ی خاصی نداشتم و ندارم!(گلوم پاره شد)
بابا چرا اینقدر بد بینید؟ من و هما کلا شیش هفتایی پیغام خصوصی داشتیم اونم سر یه مسئله ی پیش پا افتاده! همین!
و در این بین من از این موضوع عروسی مطلع شدم و ازش اجازه گرفتم مطرح کنم تا همه خوشحال بشن!
هر کی به من پیغام میده(غیر از عده ی معدودی) می خواد یه جوری بدونه من چه رابطه ی داشتم که این مسئله رو مطرح کردم! آخه چرا اینطور فکر می کنید؟ حالا گیرم من با اون دوستم آخه یه پسر با دختری که چند روز دیگه عروسیشه چه رابطه ای می تونه داشته باشه؟ اونم آدم مذهبی مثه من!
پیرمو در آوردین!
دستی دستی حیثیت آدمو می برین!
یا علی![]()
تشکرشده 100 در 62 پست
مبارکه خانومینوشته اصلی توسط رامتين
پسر خوش تیپ و با حال رو هستم اما دختر خوش تیپ و با حال رو مطمین نباش:P
تشکرشده 40 در 24 پست
اول از همه میخوام از آقای mkeتشکر کنم بخاطر مطرح کردن این خبر خوب و بعد به همای عزیز تبریک بگم.
هزاران هزار شاخه گل یاس تقدیم به همای عزیز.
خوشبخت بشی عزیزم.
تشکرشده 3,286 در 817 پست
درود
ازدواج یعنی چی ؟
....
یعنی قبول مسولیت !
امیدوارم این مسولیت را به خوبی پذیرش کنید.
سفیدبخت باشید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)