به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارزش دختران

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب
    از نظر من غربی شدن اشکالی ندارد ولی ما راه پیشرفت و غربی شدن را نمی دانیم. چرا همیشه کم کاری ها و سیاست های نادرست جامعه و دولت خود را گردن غربی شدن انسان ها و جامعه می اندازید. پس چگونه کشور های دیگر در این گونه مسایل مشکلات کمتری از ما دارند؟؟
    انها مشکلات کمتری دارند چون از همه جهات سالها از ما جلوترند
    و این رسوم و افکار دست و پاگیر ما را ندارند
    زمانی که ما از این دوره گذار گذشتیم و جان سالم به در بردیم میشیم مثه اونا (شاید 100 سال طول بکشه)
    ان وقت ما هم میشیم جزئ ادمای شاد

  2. #12
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: ارزش دختران

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب
    از نظر من غربی شدن اشکالی ندارد ولی ما راه پیشرفت و غربی شدن را نمی دانیم. چرا همیشه کم کاری ها و سیاست های نادرست جامعه و دولت خود را گردن غربی شدن انسان ها و جامعه می اندازید. پس چگونه کشور های دیگر در این گونه مسایل مشکلات کمتری از ما دارند؟؟
    من اصلا بحثی بر سر درست بودن یا غلط بودن غربی شدن را در این یادداشت نکردم . من فقط این روابطی را که بنظر من بر پایه پندارهایی غلط شکل گرفته را تقلید ناآگاهانه از غرب نامگذاری کردم ( میتوانید در خط اول یادداشت ببینید ) .
    به هر حال با برخوردی که دوستان با این یادداشت داشتند بنظرم از این تاپیک هیچ نتیجه ای نمیتوان گرفت .
    موفق باشید .

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 اردیبهشت 92 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1387-9-06
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    4,425
    سطح
    42
    Points: 4,425, Level: 42
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارزش دختران

    قبل از اينكه به كلماتي مانند غربي شدن يا شرقي شدن و يا ..توجه كنيم بايد اينرو بگم كه ما در اين دوران درگير مشكلاتي هستيم كه يك زمان تمامي آنها را حل كرده بوديم
    و الان به جايي رسيديم كه رئيس جمهور يك كشور ديگه به ما نصيحت مي كنه كه اگر مي خواهيد فرهنگ ساز دنيا باشيد برويد و قوانيني كه كورش كبير در 2500 سال پيش،آن زمان كه بشر قانون رو نميشناخت رو بخوانيد و يا حداقل در مورد اون فكر كنيد،منشوري كه الان يك گوشه اي از سازمان ملل داره خاك مي خوره،منشوري كه براي كل دنيا نوشته شده بود
    پس digitalman عزيز قبل از اينكه اينجور تاپيك رو براي نظر خواهي بچه ها انتخاب كني در اين مورد فكر كن كه همه اين بچه ها افراد دانشگاهي و صاحب علم هستند و به مسائل به صورت كلان نگاه مي كنند

  4. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارزش دختران

    اقا رامتین کاملا درست میگویید اما میدانید چیه با این فرهنگی که طی این همه سال به وجود امده شاید دیگر خیلی از دولت مردان و حتی همین مردم حتی دانشگاهی ما دیگر حاضر نباشند ان چیزها را بپذیرند
    زمان گذشته و باورهای ما تغییر کرده است

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 خرداد 88 [ 10:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    175
    امتیاز
    3,661
    سطح
    38
    Points: 3,661, Level: 38
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 27 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارزش دختران

    سلام
    درسته، جامعه به سمت غربی شدن پیش می رود. ارزش خیلی چیزها تو جامعه ما دارد از دست می رود.جامعه ما در حال حاضر در یک دوره گذر را طی می کند. ما توی عصر اطلاعاتیم. بمباران اطلاعاتی که کنجکاوی آدم را به سمت اونا می کشاند. شاید ما توی نهادینه کردن فرهنگمون موفق نبودیم. جوونمون را در مورد درستی فرهنگمون متقاعد نکردیم، در حالی که فرهنگ بیگانه تو این کار موفق شده. می توانیم از شیوه های نفوذشون یاد بگیریم. و جوونامون را واکسینه کنیم. به جای طرد اونا خودمون را ایمن کنیم و راه کار را ارائه بدیم.


    من اصلا بحثی بر سر درست بودن یا غلط بودن غربی شدن را در این یادداشت نکردم . من فقط این روابطی را که بنظر من بر پایه پندارهایی غلط شکل گرفته را تقلید ناآگاهانه از غرب نامگذاری کردم ( میتوانید در خط اول یادداشت ببینید ) .
    به هر حال با برخوردی که دوستان با این یادداشت داشتند بنظرم از این تاپیک هیچ نتیجه ای نمیتوان گرفت .
    موفق باشید
    .

    digitallman شما می تونید بحث را جهت بدید و سوالتون را واضح تر بیان کنید چرا بای؟؟؟؟؟؟؟
    (شما خودتون مسئله را مطرح می کنید خودتون هم جواب را میدید.من متوجه سوالتون نشدم؟)

  6. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: ارزش دختران

    من یک چیزی را هنوز نتوانستم در مورد این افرادی که هی از غربی شدن و تقلید از غرب حرف می زنند،بفهمم:
    این حرفهایی را که در خیال کرده یا شنیده اید را همین جور بی هوا تکرار نکنید و یا صحنه هایی را که در فیلمها می بینید و همانند آنها را درجامعه به حساب تقلید افرادی از غرب نگذارید.شما در ذهن تان یک مفهوم فساد انگیز و زشت از غرب دارید که مثلاً روابط آزاد جنسی و بی حجابی به قول شماها نشانه غرب است.
    آخر مگر مردمام ژاپن،چین،مالزی،اندونزی،هن د،آفریقا،کشورهای آمریکای جنوبی را نمی بینید که همه و همه دارند همین کارهایی را می کنند که شما نشانه غرب می دانید؟!
    چرا یک بار ننشسته و پیش خود نیندیشیده اید که یک آدم در زندگی می تواند تصمیم هایی کاملاً شخصی در مورد روابط جنسی،نوع پوشش و باورهایش داشته باشد؟؟!چرا نمی فهمید که آدم ها اندیشه و نیروی گزینش منطقی در باورها و رفتارشان را دارند؟چرا وجود مغز و نیروی خرد آدمها را نادیده می گیرید یا اینکه کله آدمها را چون ظرف خالی در نظر گرفته که از حرفها یا اعمال غربیها پر می شود و آنها آن کارها تکرار می کنند؟چرا به نیروی گزینش خردمندانه روش زندگی و رفتار انسانها باور ندارید!!؟
    همین دختر و پسرها را ببینید که از دبستان تا دانشگاه و از رادیو و تلویزیون و نشریات و کتب مدام و لاینقطع دارد پیام مطلوب دیگری به آنها می رسد و آموزش رسمی را می بینند،ولی باز می روند سراغ روابط نا مشروع.چرا؟واقعاً چرا.
    شما یک روش را خوب می دانید و کارهای دیگری را بد و گناه،ولی آنها نه!چرا!؟چرا خیلی از هم وطنان گرامی ما که به دوبی می روند یا حتی سوریه برای زیارت حجابشان را برداشته و مشروبات الکلی می نوشند؟!!خوب برای اینکه متفاوت از ما می اندیشند.
    خود بنده هم بی بند باری را یا خوردن مسکرات را ناپسند می دانم،اما خیلی ها دارند این کار را می کنند؛یعنی باید انها را مقلد صرف بدانیم؟ با هیچ حربه ای نمی توان جلوی روابط دختر و پسر را که در سطح اجتماع هستند گرفت،به همین سایت توجه کنید و آمار جوانان دارایث دارای رابطه را بنگرید.
    بسیاری اطرافیان ما و مردم جور دیگری جدای ما اندیشیده و رفتار می کنند و این ربطی به غرب ندارد.مگر وقنی کسی در غرب مسلمان می شود می گویند:شرق زده یا اسلام زده شده است؟!!!!لطفاً این فدر ساده انگارانه درباره آدمها فکر نکنید.آدمها عقل و شعور و قدرت انتخاب دارند.

  7. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 89 [ 15:28]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    190
    امتیاز
    3,652
    سطح
    38
    Points: 3,652, Level: 38
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 159 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارزش دختران

    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    من یک چیزی را هنوز نتوانستم در مورد این افرادی که هی از غربی شدن و تقلید از غرب حرف می زنند،بفهمم:
    این حرفهایی را که در خیال کرده یا شنیده اید را همین جور بی هوا تکرار نکنید و یا صحنه هایی را که در فیلمها می بینید و همانند آنها را درجامعه به حساب تقلید افرادی از غرب نگذارید.شما در ذهن تان یک مفهوم فساد انگیز و زشت از غرب دارید که مثلاً روابط آزاد جنسی و بی حجابی به قول شماها نشانه غرب است.
    آخر مگر مردمام ژاپن،چین،مالزی،اندونزی،هن د،آفریقا،کشورهای آمریکای جنوبی را نمی بینید که همه و همه دارند همین کارهایی را می کنند که شما نشانه غرب می دانید؟!
    چرا یک بار ننشسته و پیش خود نیندیشیده اید که یک آدم در زندگی می تواند تصمیم هایی کاملاً شخصی در مورد روابط جنسی،نوع پوشش و باورهایش داشته باشد؟؟!چرا نمی فهمید که آدم ها اندیشه و نیروی گزینش منطقی در باورها و رفتارشان را دارند؟چرا وجود مغز و نیروی خرد آدمها را نادیده می گیرید یا اینکه کله آدمها را چون ظرف خالی در نظر گرفته که از حرفها یا اعمال غربیها پر می شود و آنها آن کارها تکرار می کنند؟چرا به نیروی گزینش خردمندانه روش زندگی و رفتار انسانها باور ندارید!!؟
    همین دختر و پسرها را ببینید که از دبستان تا دانشگاه و از رادیو و تلویزیون و نشریات و کتب مدام و لاینقطع دارد پیام مطلوب دیگری به آنها می رسد و آموزش رسمی را می بینند،ولی باز می روند سراغ روابط نا مشروع.چرا؟واقعاً چرا.
    شما یک روش را خوب می دانید و کارهای دیگری را بد و گناه،ولی آنها نه!چرا!؟چرا خیلی از هم وطنان گرامی ما که به دوبی می روند یا حتی سوریه برای زیارت حجابشان را برداشته و مشروبات الکلی می نوشند؟!!خوب برای اینکه متفاوت از ما می اندیشند.
    خود بنده هم بی بند باری را یا خوردن مسکرات را ناپسند می دانم،اما خیلی ها دارند این کار را می کنند؛یعنی باید انها را مقلد صرف بدانیم؟ با هیچ حربه ای نمی توان جلوی روابط دختر و پسر را که در سطح اجتماع هستند گرفت،به همین سایت توجه کنید و آمار جوانان دارایث دارای رابطه را بنگرید.
    بسیاری اطرافیان ما و مردم جور دیگری جدای ما اندیشیده و رفتار می کنند و این ربطی به غرب ندارد.مگر وقنی کسی در غرب مسلمان می شود می گویند:شرق زده یا اسلام زده شده است؟!!!!لطفاً این فدر ساده انگارانه درباره آدمها فکر نکنید.آدمها عقل و شعور و قدرت انتخاب دارند.
    پروردگارا
    به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم.
    دلیری ده
    تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم.
    بینش ده
    تا تفاوت این دو را بدانم.
    مرا فهم ده
    تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند.

  8. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 آبان 88 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1387-8-26
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    3,888
    سطح
    39
    Points: 3,888, Level: 39
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 22 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارزش دختران

    وقتی از چیزی منع بشی بهش حریص تر میشی این رو همه میدونیم حالا من میخوام بگم داشتن رابطه با جنس مخالف اصلا ربطی به غرب شرق و...نداره این میل و کشش توی وجود همه ما هست با روبند هم نمیشه از بینش برد.این وسط هم اگه انقدر با کنجکاوی و با حساسیت بهش نگاه نشه دیگه انقدر برای جوونا رمز آلود نمیشه که برن طرفش و البته جور ناجوری بشه و بعد گفته شه که ارزش دختر ال شده و بل شده پس ارزش پسر چی ...اون دست نخورده میمونه؟به نظر من نه.مشکل از قوانین بی برنامه مملکت ماست .اگه انقدر حساسش نمیکردن انقدر تو بوق و کرنا نمیکردن .پسر و دخترا هم رابطشون معنی دار تر بود و این احساس رو نمیکردن اگه فلان پسر یا دختر با منه پس دیگه ایشون از تمام ارزش های انسانی خالیه.

  9. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 آبان 88 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1387-8-26
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    3,888
    سطح
    39
    Points: 3,888, Level: 39
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 22 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارزش دختران

    پس به دیدگاه ما بستگی داره .و عملی که به دنباله اون میاد.

  10. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 اردیبهشت 88 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1387-8-16
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    3,215
    سطح
    35
    Points: 3,215, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارزش دختران

    دخترا باید ارزش خودشو نگه دارن و اجتماع حضور پیدا کنن ولی وقار و متانت دختر ایرونی رو حفظ کنن ولی این آقا رامتین مربوط به دو هزار سال پیشه نه نقاب نه پوشش و کارای بعضی از دخترا که برای ما هم که دختریم زننده هست


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.