سلام . من متولد68 م. دکتراموگرفتم. بیکارم. رزومم خوبه.وقتمو تلف نکردم دنبال مقاله و پژوهش بودم.اما استخدام شدن فقط پارتی میخواد. حال و روزمو ببینید غمتون میگیره. اشتها ندارم به خوردن. روحیم پایینه.
لطفاکمک کنید چکارکنم
تشکرشده 557 در 227 پست
سلام . من متولد68 م. دکتراموگرفتم. بیکارم. رزومم خوبه.وقتمو تلف نکردم دنبال مقاله و پژوهش بودم.اما استخدام شدن فقط پارتی میخواد. حال و روزمو ببینید غمتون میگیره. اشتها ندارم به خوردن. روحیم پایینه.
لطفاکمک کنید چکارکنم
miss seven (سه شنبه 14 دی 00), Mvaz (سه شنبه 14 دی 00), باغبان (سه شنبه 14 دی 00), طنین باران (چهارشنبه 15 دی 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)