به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array

    آبی بیکرانم مشکل در محل کار خواهش میکنم زود جواب بدین🙏

    سلام دوستان عزیز همدردی خیلی وقته اینجا نیومدم نمیدونم بچه های قدیم هنوز هستن یا نه واقعا دلم براشون تنگ شده بود
    انفاقات زیادی تو زندگی من رخ داد روزهای خوب بد هر چی بود داره میگذره وخدارو شکر از شرایط الانم راضی هستم فقط من یه مسئله خیلی ذهنم درگیر کرده و چند روزی به شدت روح و روانم بهم ریخته من مدتها شرایط کاری که دوست داشته باشم از هر نظر نمیتونستم پیدا کنم چند بار شغل عوض کردم چون محیط اون کار با ادمای اونجا رفتارشون وکلا اون شغل با روحیه من سازگار نبود
    تا اینکه بعد مدتی یه کاری بهم معرفی شد که مرتبط با رشته تحصیلی و کاری که خیلی خیلی بهش علاقه دارم با عشق کار میکنم و بهم آرامش میده ولی این وسط چیزی که خیلی من آزار میده رفتار اون صاحب کارم هست که یه خانمه اصلا ثبات اخلاقی نداره فوق العاده بی نظمه محیط کار ما باید جوری باشه که اصلا تنش نباشه چون مرتبط با صنایع دستی کلا هنری باید آرامش باشه بتونی تمرکز کنی برای کار کردن
    من چون این شغل دوست دارم از اول با خیلی رفتارهای این خانم کنار اومدم تحمل کردم یه روز خوبه یه هفته بده هر چقدر سعی کردم بهش نزدیک بشم تو خیلی موارد برای پیشرفت کار بهش کمک کردم کلی راهکار و پیشنهاد بهش میدم ولی متاسفانه اصلا اهمیت نمیده بعد از چندین بار دیدم اهمیت نمیده منم بیخیالش شدم گفتم به درک به ضرر خودشه من کارم میکنم پولم میگیرم من الان تو شرایطی هستم که واقعا به این کار احتیاج دارم چون مستقل زندگی میکنم و کلی هزینه دارم اجاره خونه و قسط وام خیلی مسائل دیگه از یه طرف رفتار این خانم روح و روان من بهم ریخته دقیقا داره مثل یه کارگر با من رفتار میکنه خوبی هم داره نمیگم آدم بدیه ولی اون رفتارهای بدش واقعا آدم اذیت میکنه الان موندم تو بلاتکلیفی چند روز پیش باهاش بحثم شد بهش گفتم بره دنبال نیرو جدید من دیگه نیستم
    اینم هم بگم اوم بدون من واقعا کارش میمونه چون تو این شهر واقعا نمیتونه کسی پیدا کنه مثل من حرفه ای براش کار کنه چندین بار آگهی زده برا نیروی دیگه ولی هر کی اومد رد شد چون کار بلد نبودن یا خودشون کار من میدیدن میرفتن گفتن ما در این حد نمیتونیم
    از این ناراحتم اون میدونه که نمیتونه نیرویی مثل من پیدا کنه پس چرا به جای انگیزه دادن وجلب اعتماد من این رفتار داره هر روز من بی انگیزه تر وسردتر میکنه 🙄
    از یه طرف به غرورم خیلی بر خورده نمیتونم باهاش ادامه بدم از یه طرف واقعا به این کار درآمدش نیاز دارم وتوی این شرایط پیدا کردن شغل دیگه با این درآمد واقعا برام سخته فکر کنم خودش هم فهمیده من مجبورم هر جوری دوست داره رفتار میکنه میدونه من تحمل میکنم
    الان تصمیم گیری برام سخت شده واقعا درمونده شدم نمیدونم چیکار کنم بمونم برم😞
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  2. 2 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    Mvaz (شنبه 09 مرداد 00), افسونگر (یکشنبه 10 مرداد 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.