به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 29 آبان 00 [ 20:09]
    تاریخ عضویت
    1400-3-13
    نوشته ها
    111
    امتیاز
    3,448
    سطح
    36
    Points: 3,448, Level: 36
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 259 در 102 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها

    ولی اگر فردی بی تعهد به خانواده بگذاره بره کشوری دیگه، تو دلش بگه خدا هست و از خانواده ام مراقبت می کنه ، چی می شه؟
    اگه می خواین اشتباه نکنین در این مسائل ، هدف را بررسی کنین . به عنوان مثال ، جنگ و شهادت در راه خدا از خانواده مهم تره . خیلی از رزمنده هایی که رفتن جنگ ، خانواده داشتن و دوست داشتن زندگی کنن . ولی اگه نمی رفتن الان من و شما اینجا نبودیم . مثال دیگه ش واقعه کربلا و عاشوراست . رفتن و کمک به حسین (ع ) واجب تر بود یا موندن پیش خانواده و مراقبت از بچه ها ؟
    اون مثالی که شما زدین اون فرد خانواده را رها کرده .. رفته یه کشوری دیگه ! برای چه کاری رفته ؟ انسان خانواده را به خاطر یه هدف بی معنا ترک نمیکنه .
    شما هم اینجوری تفسیر کنین . کاری که قراره عوض کنین تو هدف و معنا چه تفسیری داره . یه کاغذ بردارین آنالیز کنین . خودتون متوجه میشین در درونتون چه خبره . اون تفسیری که از دل می یاد نفس واقعی آدم را میگه و اون به انسان دروغ نمیگه . بعضی موقع ها ما این مسائل را با یه دلایل خیلی ساده حل می کنیم ، و او کاری هست که نفس میگه .
    ویرایش توسط لاله123 : چهارشنبه 06 مرداد 00 در ساعت 23:19

  2. 3 کاربر از پست مفید لاله123 تشکرکرده اند .

    Mvaz (چهارشنبه 06 مرداد 00), Niagara (پنجشنبه 21 مرداد 00), باغبان (جمعه 22 مرداد 00)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام دوست عزیز

    حدس میزنم جای اولتون بوده. به لحاظ روانی و احساسی همیشه جدا شدن از جای اول سخته. اینو هم خودم تجریه کردم هم در دیگران دیدم.

    خارج شدن از شرکت اونم شرکنی که شما از اخراج و یا از دست دادن راحت نیروهاش صحبت می کنید نه تنها کار غیر اخلاقی و اشنباهی نیست بلکه کاملا عاقلانه است. بالعکس اگراین کارو نکنید اشتباهه.

    توی بازار کار همه چیز رو پول و منافع تعیین میکنه. اگر کارفرمای شما شخصیو پیدا کنه که با پول کمتر کار شما رو انجام بده شک نکنید اونو جایگزینتون میکنه.

    بنابراین اصلا احساساتی برخورد نکنید و حتما ازین شرکت برید.کسی شما رو به پول ترجیح نمیده؛ شما هم اینکار نکنید.
    ویرایش توسط m.reza91 : پنجشنبه 07 مرداد 00 در ساعت 22:18

  4. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 08 مرداد 00), Mvaz (پنجشنبه 07 مرداد 00), افسونگر (یکشنبه 10 مرداد 00), باغبان (جمعه 22 مرداد 00), سرشار (پنجشنبه 21 مرداد 00)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 آبان 00 [ 09:13]
    تاریخ عضویت
    1399-5-06
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,439
    سطح
    47
    Points: 5,439, Level: 47
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 423 در 177 پست

    Rep Power
    48
    Array
    ببینین قرارداد کاریتون کی تمدید میشه - نمیدونیم قراردادی هستین یا خیر . اگه سال به سال قرار داد کاری خودتون را تمدید می کنین و وظیفه کاری خودتون و کارهای عقب مونده خودتون را در شرکت انجام دادین به مدیر شرکت بگین که امسال باید برین .( سر انجام هر کاری را اخلاقی تمام کنین - حتی اگر رئیس شما این گونه نیست ) البته خودتون ارزیابی کنین که موندن به صلاح هست یا رفتن .ما تو این مورد نمیتونیم کمک کنیم و آنالیز شما مهم تر هست چون شرایط شما را فقط خود شما می دونین .. تو فکرهای احساسی هم قرار نگیرین . و این آنالیز احساسی نباشه . کاری که درست هست و توش پیشرفت هست و لقمه اش حلال تر هست را انجام بدین .بالاخره یکی از آنها باید حلال تر - بهتر و موفق آمیز تر باشه .به قول لاله دوستان شما هم خدایی دارن . نگران این چیزها نباشین و می تونین ارتباط خودتون را داشته باشین و در وقت خالی هم فرصت شد کمکشون کنین .
    در پناه ایزد منان .
    ویرایش توسط Niagara : پنجشنبه 21 مرداد 00 در ساعت 23:33

  6. 3 کاربر از پست مفید Niagara تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 22 مرداد 00), Mvaz (جمعه 22 مرداد 00), باغبان (جمعه 22 مرداد 00)

  7. #14
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام برادر چطور مطوری ؟
    میگم ، بچه ها ،، همه راهنمایی ها را گفتن و چیزی برای ما نذاشتن .
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 22 مرداد 00 در ساعت 12:14

  8. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 22 مرداد 00), Mvaz (جمعه 22 مرداد 00)

  9. #15
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام ممنون از همه دوستانی که در این تاپیک هم فکری و مشاوره دادند، به داشتن دوستان خوبی چون شما به خود می بالم و هزاران بار خدا را شاکرم.



    نتیجه :
    معادلات دیفرانسیل یادتونه یه جواب عمومی داشت یه خصوصی، جواب عمومی اش این شد رفتنم به لطف خدا ملغی شد. البته از صمیم دل دوست داشتم برم ولی خوب نشد دیگه، تو لحظه آخر که من گفتم میام، اونا گفتن نیا

    جواب خصوصی اش هم هنوز نفهمیدم، امیدوارم یه روز بفهمم، تا اینجا فهمیدم هنوز خیلی خیلی خیلی عقبم. کارم گیر داره، ان شاالله روزی برسه که به هیچ جا گیر نداشته باشه.
    خدا رو شاکرم بابت این امتحان، امیدوارم جواب خصوصی معادله رو زود بهم برسونه
    عاقلان تدبیر کنند و تقدیر ندانند.

  10. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    باغبان (جمعه 22 مرداد 00), سرشار (جمعه 22 مرداد 00)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.