به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 31 اردیبهشت 00 [ 01:11]
    تاریخ عضویت
    1400-2-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,349
    سطح
    20
    Points: 1,349, Level: 20
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 11 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چرا نمیتونم نظر طرف مقابلم رو جلب کنم

    سلام من پسری هستم که 30 سال رو رد کردم و تو فکر ازدواجم. مشکلی که باهاش مواجه شدم و اخیرا خیلی روی روحیاتم اثر بدی گذاشته اینه که توی این چند سال ابر و باد و مه خورشید و فلک طوری رقم میزنن روزگار رو که وقتی من به یک دختر خانمی که مورد پسندم هست ابراز علاقه نشون میدم ( به قصد ازدواج) متاسفانه ایشون جوابشون منفی هست. در مقابل هم دخترهایی هم بودن که به من ابراز علاقه نشون دادن در حالی که من بهشون حسی نداشتم. شکر خدا از نظر چهره و قد و اندام نرمال هستم. پرفکت نیستم اما در نگاه اطرافیان خوب تلقی میشه.

    لطفا قضاوت بد نکنید اما خوب چهره دخترهایی که به من ابراز علاقه کردن به زیبایی اونایی که خودم بهشون علاقه داشتم نبوده. نمیدونم چرا اینطوری به گره خوردم. زورم میاد با کسی ازدواج کنم یا آشنا بشم که با وجود ابراز علاقه خودش به من، بنده بهش علاقه ای ندارم یا به دلم نمیشینه.

    به عنوان مثال موردی که اخیرا باهاش آشنا شدم به قصد ازدواج و به خاطر مسائل مالی به توافق نرسیدیم، من خیلی متانت و چهره شون رو دوست داشتم و واقعا میخواستم باهاش تشکیل زندگی بدم اما خیلی جا خوردم وقتی دیدم بخاطر مسائل مالی جواب رد داد. بیشترین ضربه رو اونجا خوردم که از طریق موثقی فهمیدم که ایشون راجع به خواستگارهای اخیر خودش صحبت کرده اما در کمال تعجب اصلا از من اسمی به زبون نیاورده یا چیزی نگفته اما به خواستگارهای قبلی که داشته، ابراز علاقه کرده و اسم برده ازشون. ببینید چقدر در نظرش حقیر بودم که حتی به عنوان یه گزینه ازدواج هم در نظر نگرفته منو . خیلی اذیت شدم با فهمیدن این موضوع

    تو انتخابهام لقمه بزرگتر از دهنم برنمیدارم و حتی وضعیت مالی همون دختر خانم و خانواده اش تاپ نبود. در حد ما یا شاید کمی پایین تر بودن. اما خودش دنبال گزینه ای با شرایط مالی خیلی بالا بود. اما ایا همه شرایط ازدواج به مسائل مالی خلاصه میشه؟

    یه جورایی سرخورده شدم وقتی به خواسته خودم نرسیدم. دیگه نمیدونم چیکار کنم واقعا
    ویرایش توسط ramin_20 : سه شنبه 14 اردیبهشت 00 در ساعت 20:10

  2. کاربر روبرو از پست مفید ramin_20 تشکرکرده است .

    miss seven (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.