به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به روانشناس بالینی ایشونم باید مراجعه کنند
    روانپزشک ها یک کتاب دارن به نام بازیها اریک برن
    یکی از اون بازیها بازی دزد پلیس
    یعنی فرد خوشش میاد همسرش مثل پلیس باهاش رفتار کنه دنبالش باشه
    یکوقتایی خودش خودشو لو میده
    یعنی اصلا زن دیگه ای را نمیخوان ولی لذت میبره از حرص خوردن شما از قایم باشک خوشش میاد
    برای همین بهتره روانشناس بالینی مراجعه کنند تا ایشون تشخیص بدهند

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط pegah6886 نمایش پست ها
    سلام
    قسمتی از حرفاتون خودمم دنبالش هستم اینکه دنبال کار کردن رو خودم و مستقل شدن و .. باشم تا دوباره اگر خیانت دیدم بیشتر از این عمرم تلف نکنم و شرایطش داشته باشم جداشم

    برام جالبه که صحبت شما به گونه ای هست که یا دو پست منو کامل نخوندین یا تفکرتون اینطوریه
    چطوره که شما اصلا همسر من رو مورد خطاب قرار ندادید
    خدمتتون عرض کنم که بنده کارشناسی هستم و وقتی دانشجو بودم ازدواج کردم و همسرم دیپلم هستن و شغلشون هم آزاده، از همون اوووول عقدمون همین پنهان کاری هارو داشت مدام گوشیش قایم میکرد تا تو حموم هم با گوشی میرفت و من چند بارر پیاماش با دخترای مختلف دیدم و چند بار علنا لو رفته... درصورتی که اون موقع اوایل ازدواجمون بود و مثلا ماب باعشق ازدواج کردیم از وقتی با ایشون ازدواج کردم فقط پنهان کاری ازش دیدم و بعد ازدواج از خانواده شنیدم که قبل ازدواج به قول خودشون دختر باز بوده ...
    من قبل ازدواج و چه الان که متاهلم هیچ رابطه ای نداشتم و کاملااااااا متعهدم اصلا تو خانواده همچین چیزایی نبوده و نیست من قبل ازدواج اصلا نمی دونستم خیانت یعنی چی

    یه دختر پرانرزی شاد فعال تو اجتماع و درسخون بودم بعد ازدواج انقدرررر بی مهری دیدم کلی تو درسم افت کردم و اصلا دیگه آرامش نداشتم...
    آره اون موقع هم شرایطش نداشتم که بخوام جدا شم چون تو خانوادمون اصلا پسندیده نیست و اصلا طلاق قبول ندارن..

    ایشون شخصیت منو از بین برد و من تبدیل به یه آدم دیگه شدم


    من الان پرغصه ام غصه ای که از رنجی که از رفتن پدرو مادرم کشیدم سنگینتره
    خیلی از حرقفتون رنجیدم...

    وقتی کهخ من علنا خیانت دیدم چطور اعتمناد کنم ؟؟؟؟؟ اعتماد از چی به وجود میاد اون باید این اعتماد رو با شفاف سازی بوجود بیاره

    شما طعم خیانت رو نچشیدید و اصلاااااا درک نکردید

    لطفا با پاسخ تون بیشتر ازین منو رنج ندید

    من کاملا بهتون حق میدم متاسفانه خیانت یه مرد تقصیر زن جلوه داده میشه

  3. #13
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 19:16]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,115
    سطح
    100
    Points: 325,115, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و احترام
    همیشه مشکلات عدم تعهد آزارنده و دردناک هست.
    اگرچه همه مشکلات سخت هست، اما عدم تعهد چون ستون زندگی هست احساسات را بسیار درگیر می کند. به نحوی که آرامش انسان را می گیرد و درست عمل کردن سخت می شود.

    به صورت کلی چند نکته را می گویم:
    1 - اگر خونسرد نباشید نمی توانید خوب مدیریت کنید. لذا سعی کنید با توقف فکر بر خود مسلط شوید.

    2 - سعی نکنید مچش را بگیرید یا مدرک جمع کنید (استثنا فقط وقتی هست که قصد جدایی دارید و نیاز به مدرک جهت ارائه به دادگاه و طلاق دارید.)

    3 - سعی کنید بجای اینکه مچش را بگیرید دستش را بگیرید. به این منظور بدون اشاره مستقیم به خطایش، همانطور که قبلا خوب عمل کردید. در لفافه از خطرات عدم تعهد صحبت کنید تا متوجه عمق مشکل شود.

    4 - به او بگو (به خاطر سابقه لغزش هایش، ) قصد دارید به او کمک کنید و به این منظور بهتر هست شما دسترسی به گوشی، واتساپ و ... داشته باشید.

    5 - او باید بداند زیر ذره بین هست. او باید بداند که اقداماتش زندگی براندازانه هست. او باید بداند تا چه اندازه با اشتباهاتش به شما آسیب می زند. او باید بداند که با همین لغزش زندگی را بر سر پرتگاه می برد. او باید بداند که شما تحملتان برای لغزش های او بی نهایت نیست. او باید بداند تا چه اندازه فشار احساس می کنید.


    اما او نباید بداند که تجسس می کنید. بلکه به او باید علنا بگویید که خودش اختیار نظارت به شما بدهد.

    با او بگویید برای مشکلات زندگی آستانه تحمل خوبی دارید و او را و کاستی ها و ضعفهایش را می پذیرید. اما عدم تعهد راه نفس زندگی هست. و قابل شوخی نیست و یک مسئله فان نیست. بلکه تیر خلاص بر زندگی هست.

    به او بگویید برای اعتماد سازی ، برای رفع سوء ظن و سوء تفاهم، و برای آرامش خانواده، نیاز هست او عریان تر، صادق تر و شفاف تر باشد.
    به او بگو نیازهای روانی و عاطفی و جنسی اش را شفاف با شما در میان بگذارد و انتظاراتش را بگوید.
    تا خلاء های روانی و جنسی اش درون خانواده پاسخ داده شود.


    با یک مثال فهم مشکلتون را برایتان آسانتر می کنم.(البته این مثال هست و قصد دارم صرفا روش برخورد با مشکل را توضیح دهم فقط همین)
    همسر ما ممکن است یکی از بیماری های جسمی ذیل را داشته باشد.
    1 - سر درد شدید داشته باشد.
    2 - یا ممکن است آپاندیس داشته باشد.
    3 - ممکن است دیابت داشته باشد.
    4 - ممکن است نقص عضو باشد.
    5 - ممکن است آسم داشته باشد.
    6 - ممکن است صرع داشته باشد.
    7 - ممکن است سکته کند
    8 - ممکن است در کما باشد.
    و ....

    شما قطعا با هر کدامیک از این بیماری ها به شیوه خاصی برخورد می کنید...
    مثلا ممکن است فقط آرامش ایجاد کنید و یک مسکن به او بدهید.

    یا ممکن است سعی کنید داروهایش را مرتب مصرف کند، ورزش کند و رژیم غذایی مناسب را دنبال کند.

    یا ممکن با سختی خودتون به او کمک کنید تا بتوانید زندگیتان را ادامه دهید.

    یا ممکن است سریع به متخصص مراجعه کنید. و تحت درمان قرار دهید.

    ممکن است برایش فقط دعا کنید.

    و یا .....



    حالا خوب دقت کنید تصور کنید نوع مشکل همسرتان را شبیه به کدامیک بیشتر می بینید.
    در آن صورت بیشترین کاری که برای حل مشکل ایشان می توانید بکنید کدامست.




    دقت کنید در همه موارد و بیماریهای بالا احساسات شما درگیر شده و غصه می خورید، فشار تحمل می کنید و غمگین می شوید.
    اما اینها احساسات شماست و کاملا هم به جاست. اما این احساسات قرار نیست مشکل و بیماری همسرتان را درمان کند.
    این احساسات در بهترین حالت می تواند شما را برانگیزاند که یک روش صحیح و منطقی برای حل مشکل یا حداقل کاهش تبعات مشکل ایجاد کند.










    =============
    پاورقی:
    از آنجا که تاپیک های عمومی قابل جستجو در اینترنت بوده و منتشر می شود و حذف نمی شود. لذا پرداختن به جزئیات را صلاح نمی دانم. و باید شما به همین کلیات رضایت بدهید.
    برای نکات خاص و جزئی تر صرفا از طریق انجمن خصوصی می توانید پیگیری کنید.
    برای

  4. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    سحر بهاری (سه شنبه 01 مهر 99)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.