به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 05 مهر 99 [ 18:22]
    تاریخ عضویت
    1399-3-23
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,889
    سطح
    25
    Points: 1,889, Level: 25
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خودارضایی داره زندگیمو نابود میکنه

    سلام

    خوب هستید ؟

    راستش درگیر یه مشکلی هستم . زندگیم داره به خاطرش نابود میشه . نمیدونم چیکار کنم .
    من معتاد خودارضایی شدم
    دیگه خسته شدم ...
    بریدم از این توبه کردن و توبه شکستن .

    یادم میاد ابتدایی و اوایل راهنمایی(متوسطه ی اول) اصلا یه اعجوبه ای بودم تو درس .
    همه بهم میگفتند تو یه چیزی میشی حتما !!!

    اما فکر میکنم از اواسط کلاس هشتم به این مرض دچار شدم .

    هی دارم تلاش میکنم ترکش کنم . ولی هنوز اراده ام کافی نبوده .
    الانم که کنکوری ام و به خاطر این زهر مار اصلا نمیتونم درس بخونم .

    دوست داشتم تو رشته ی مورد علاقم یعنی مهندسی کامپیوتر قبول بشم .
    اونم تو یه دانشگاه خوب .

    ولی با این حساب انگار نمیشه .

    حدودای مهر پارسال بود (مهر همین سال تحصیلی) . با خودم گفتم دیگه نباید بزارم این عادتم ادامه پیدا کنه .
    دیگه نباید بزارم زندگیم بد بشه . گفتم همین الان ترکش میکنم و کنکور و زندگیم رو میسازم .
    از اون موقع ، نماز خوندنم رو شروع کردم . با خدا راز و نیاز میکردم .
    خدا هم پاداشش رو بهم داد . من تونستم از مرز 100 روز بدون خودارضایی عبور کنم .
    اعتماد به نفسم فوق العاده شده بود .

    منی که سال دهم و یازدهم به خاطر این مرض ، امتحانات مدرسم رو هی میوفتادم و به زور تو شهریور
    پاس میشدم ، تو آزمون های آزمایشی امسال تا حدود رتبه ی 1000 پیش رفتم .

    تا اینکه به خاطر یه اشتباه کوچیک و گول زدن خودم ، دوباره خودارضایی کردم .

    بعدش دیگه هر چی تلاش کردم نتونستم ...
    اصلا نتونستم .

    بعدش انگار نماز هم فایده ای نداشت .

    انگار خدا صدام رو نمی شنید .

    تنهای تنها شدم ...


    توی ماه رمضون که قرآن میخوندم ، روزه میگرفتم ، نمازام رو سر وقت میخوندم ، به 28 روز رسیدم . ولی باز هم روز از نو روزی هم نو ...

    آخرین آزمون آزمایشیم رو هم رتبه ام افتضاح شد .

    خلاصه اینکه نمیدونم چیکار کنم .

    از خودم ناامید شدم .

    احساس میکنم هیچ کاری نمیتونم انجام بدم .

    تو انجمن های مختلف ، گروه های ترک ، وبلاگ ها ، سایت ها ، همه جا رفتم .
    ولی نتیجه نگرفتم .

    راستش به اینجا هم امید ندارم .

    بیشتر برای اینکه خالی شم ، اینا رو نوشتم .

    و اینکه شاید شاید ، فرجی شد .

    کسی نمیدونه باید چه غلطی بکنم ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید IzomI تشکرکرده است .

    Mvaz (جمعه 23 خرداد 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.