پاسخ به سؤالات خانم هفت
سلام سحر عزیزم 
امیدوارم حالت خوب و عالی باشه دوست مهربونم .
منم یه راست میرم سراغ سوالات :
1_ از جوابات به سوالات دوستان اینطور برداشت کردم که مثل گذشته شاد نیستی و رگه هایی از افسردگی داری ...حدسم درسته و یا اشتباه میکنم ؟
سلام عزیزم، ممنون
نخیر به کاهدون زدی.
شادی اگر منظور استیکرهاست که من خیلی نمیتونم استفاده کنم و تمرکز روی مشاوره هاست... اگر نه منظور اینه نوشته آمیخته با طنز باشه باید بنظرم باید جای خودش بکار بره، باهوشا میدونن من چی میگم. :)
2_ چرا وقتی پست هات توی تالار رو میخونم فکر میکنم یه روانشناس داره راهنمایی میکنه ؟ این همه اطلاعات و فهم بالا از کجا میاد ؟
شما لطف داری، من اوقاق فراغتم سعی میکنم بیهوده نگذرونم . گرایشم به کارایی هست که یه ارزشی پشتش باشه و این کمک بمردم تو زندگی درس های زیادی بهم داد، باعث شد برای دانستن بیشتر تلاش کنم، با مکلات مردم آشنا بشم تا بتونم بهتر یاری کنم.
3_ تا حالا از خدا دلگیر شدی بخاطر ازدواج نکردنت ؟ ( مثلا به خدا بگی خدایا چرا من مثل بقیه تا حالا ازدواج موفق نداشتم)
برای من کیفیت زندگی حرف اول رو همیشه میزنه. اینکه چرا زمان یچیزی دیر یا زود میشه مهم نیست، مهم اینه زندگی تو در یک تعریف استاندارد و ارزشمند قرار بگیره. من راضیم
4_چه هنرهایی بلدی؟و یا اینکه چه کلاس های هنری و یا آموزشی شرکت کردی تا حالا و خوب بوده ؟ به ما هم بگو .
هنرهای دستی خیلی گسترده هست، من اغلبشون رو بلدم بدون شرکت در کلاس . مثل آموزش هایی که در تاپیک هنر گذاشتم.
5_ نظرت در مورد دخترهایی که خانواده هایی با درآمد معمولی دارند ولی گوشی های چندین میلیونی و لباس های مارک و برند میخرن چیه ؟
در نهایت به خودشون آسیب میزنن، چون بطن زندگی باید با ظاهر اون همخوانی داشته باشه، نمیشه نقش بازی کرد.
6_ اگر به گذشته برگردی مسیری هست که بخوای عوضش کنی و یا کاری هست که پشیمونی از انجامش که بخوای پاکش کنی از زندگیت ؟ اگر قابل ب ذکره برامون بگو .
نه ،من هر کاری که کردم بخواسته خودم و با فکر بهش انجام دادم. اگر صد بار برگردم همون آدم قبلیم. اگر جایی که عقلم ، دلم کاری رو درست میدونسته ناراحت از انجامش نیستم.
7_ چه چیزی و یا نشانه هایی توی کسی ببینی متوجه میشی اعتماد به نفس بالایی داره ؟
روی احساساتشون کنترل دارن.
از پیشرفت دیگران دچار ترسی ندارن.
همیشه در حال آموختن هستن و اغلب تصمیم های درستی میگیرن.
قوی هستن و در برابر مشکلات سر خم نمیکنن.
و...
8_ اگر توی دوستان و یا فامیلتون دختری باش که تحصیلاتش ، شغلش و هنرهاش از تو بیشتر باشه و همه تعریفشو بکنن ....حاضری تو هم بخاطر اینکه از اون کم نیاری بری مثلا ادامه تحصیل بدی و یا بری سر کار و خودتو ارتقا بدی ؟ (خوب توضیح بده )
نه حاضر نیستم. چون فکر میکنم به اون رضایت درونی رسیدم ، نیازهای خودم رو میشناسم و در نتیجه این زندگی و این حالی که دارم برای من کافی و مناسبه.
9_ تصورت نسبت به من چطوریه ؟
دختری با صد سؤال
10_ برنامه ی یک روزت رو برامون بنویس که از صبح تا شب چطور سپری میکنی ؟
من تقرببا هر روز برنامه های مختلفی دارم ولی آدم سحر خیزی هستم و سعی میکنم برای همه ی کارا برنامه بریزم.
سؤالاتم ادامه دارن ....
فعلا عزیزم 







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)