باج چی خانوم افسون. زن می گیریم بادش بزنیم؟نوشته اصلی توسط afsoon520
مردای 70 سال قبل زن بی اذنشون هیچ کاری نمی کرد!! متوجه منظورم شدید؟ خانوم افسون
من کار کنم(زن خودم رو عرض می کنم) باج نیست؟!!!
شما از مدرنیته عشق و حالشو می خوای آره!!؟ لااقل کلشو با هم بخواه. اون از نوع افکارت مشخصه که چجور آدمی هستی!!





نمي فهمم ، يعني اگه امروز يه زن بهش اين امكان داده شده كه بره سر كار، تا كمك خرج زندگيشون باشه و درآمد حاصله رو صرف زندگيشون كنن اين ميشه باج دادن ؛ واقعا قباحت داره خانوم افسون !!!!!! همين اقا كه اين اجازه رو داده شما در اجتماع فعاليت كنيد ، همين آقا ميتونه فرداش از رفتن شما در اجتماع جلوگيري كنه !!! 
علاقه مندی ها (Bookmarks)