به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط afsoon520
    من واقعا نمیفهمم چرا بعضی از خانوما اینقدر سادگی میکنن و درآمد خودشون رو در اختیار همسرشون میزارن؟؟؟!!! به نظر من این باج دادن هست و نه چیز دیگه ای. بعد مردای 70 سال پیش خودشون تکیه گاه تمام خانواده بودند و از زنانشون انتظار کسب درآمد نداشتند.
    ظالمی را خفته دیدم نیمروز// گفتم این فتنه است خوابش برده به
    باج چی خانوم افسون. زن می گیریم بادش بزنیم؟
    مردای 70 سال قبل زن بی اذنشون هیچ کاری نمی کرد!! متوجه منظورم شدید؟ خانوم افسون
    من کار کنم(زن خودم رو عرض می کنم) باج نیست؟!!!
    شما از مدرنیته عشق و حالشو می خوای آره!!؟ لااقل کلشو با هم بخواه. اون از نوع افکارت مشخصه که چجور آدمی هستی!!

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1387-7-02
    نوشته ها
    258
    امتیاز
    5,305
    سطح
    46
    Points: 5,305, Level: 46
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    نمي فهمم ، يعني اگه امروز يه زن بهش اين امكان داده شده كه بره سر كار، تا كمك خرج زندگيشون باشه و درآمد حاصله رو صرف زندگيشون كنن اين ميشه باج دادن ؛ واقعا قباحت داره خانوم افسون !!!!!! همين اقا كه اين اجازه رو داده شما در اجتماع فعاليت كنيد ، همين آقا ميتونه فرداش از رفتن شما در اجتماع جلوگيري كنه !!!
    ميريم سر كار كه درآمد بياريم خونه تا خرج خودمون و زندگيمون شه !!! وقف ننه بابامون نميكنيم كه بخوايم منتشو سر كس ديگه بذاريم .
    با اجازه همسرمون كار مي كنيم بعد پولمونو پس انداز مي كنيم يا ميخوابونيمش تو بانك تا از همسرمون قايمش كنيم ، يا صرف خريدهاي بي مورد و اضافيش ميكنيم ،،، واقعا كه .........
    مگه زن و شوهر از هم جدا ، سوايي دارن ؟؟؟ افسون خانوم

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    6,426
    سطح
    52
    Points: 6,426, Level: 52
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 22 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    مگه قراره این امکان به زن داده نشه که فعالیت اجتماعی داشته باشه؟ خانوم ماندگار طوری صحبت میکنید که انگار اجازه کار کردن لطفی در حق زنان هستش ؟ شما قدرت تعیین تکلیف در مورد انسانی ترین امور زندگی را حق مرد می دانید؟ اجازه کار و فعالیت مگر توسط همسر به زن داده شده که توسط همسر سلب بشه؟
    یک خانوم هم شاغل باشه، هم درآمدشو بده به همسر مفت خورش، هم کار خانه و تمام امور بچه ها هم به خودش مربوط باشه؟؟؟!!
    زمانی که یک خانوم شاغل است ولی تمامی کارهای مربوط به خانومهای خانه دار را انجام میدهد، چه لزومی دارد که درآمدش را صرف زندگی نماید؟

  4. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    خانوم افسون شما هر کاری دوست داری انجام بده!! البته حق هم داری همچین اظهار نظری کنه!! من فکر می کنم همسر شما بیشتر از اینکه یک آدم انسان باشه طبق گفته خودتون کسی باشه که نمی تونه زندگی رو جمع و جور کنه!!
    شما در اروپا تشریف ببرید وظیفه داری برای زندگیت خرج کنی اگر درآمدی داری!!

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1387-7-02
    نوشته ها
    258
    امتیاز
    5,305
    سطح
    46
    Points: 5,305, Level: 46
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    خانوم افسون ، همسر شما اين حق و داره كه شما رو از ادامه فعاليت اجتماعيتون منصرف كنه ، هر زمان كه بخواد ميتونه بجز يه مورد كه اونم شرط ضمن عقد هستش ، كه زماني كه شما داريد عقد نامه رو امضا مي كنيد مي تونيد اين حق رو داشته باشيد كه بدون حتي اجازه همسرتون به فعاليت اجتماعيتون ادامه بديد و حتي اگر همسرتون هم نخواد كه شما سر كار بريد ، نمي تونه مانعتون بشه چون پايه دفتر و امضا كرده كه در اين خصوص هيچ حقي نداره . حالا افسون عزيز زياد ازتون انتظار نيست كه اينو درك كنيد چون مسلما زماني كه داشتن خطبه عقدتونو مي خوندن شما به روزهاي جدايي از همسر بخت برگشتتون مي انديشيديد كه چه طور سر سال بذاريدشو بريد با 50 ميليون پس اندازتون و يه همسر خوش تيپ و.... سر كني .. متاسفم

  6. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    دوستان عزیز نمیخوام مشکلات من بابی باشد برای اینکه شما اسلحه سمت هم بکشید ، ما توی این تالار با هم در دل میکنیم و سعی میکنیم به هم کمک کنیم ، دوستان خوب من دو فرزند دارم که پدرشون رو بسیار دوست دارند و من این حق رو به خودم نمی دم که انها رو از داشتن پدر و یا مادر محروم کنم ، در مورد در آمدم هم من از هزینه اون برای زندگی مشکلی ندارم ،افسون عزیز زندگی خیلی کوتاه تر از این که ما نگران مال دنیا باشیم ، چه بسا کسانی که اموال بسیاری جمع کردن و فرصت لذت بردن از آن را نداشتند ، ضمن اینکه شوهر من منو بچه ها رو عاشقانه دوست دارد ، بحث اعتیادش خیلی محدود است که البته از دوست عزیز متشکرم روز قبل از سایت کنگره 60 با هم بازدید کردیم متقاعد شد که مصرف کمش را هم کنار بگذاره البته من فکر میکنم بیشتر مشکلاتی که در زندگی مشترک پیش میاد ناشی از تربیت اولیه است اگر پدر و مادر ها به فرزندانشان احساس مسئولیت و عشق و محبت آموزش بدن خیلی از مشکلات ما کم میشه دوستان خوب، من چون کسی رو ندارم که حتی بتونم در مواقعی که خیلی ناراحتم باهاش درد دل کنم ، وقتی توی این تالار گشتی میزنم فکر میکنم سبک میشم درست مثل اینکه بین یک جمع محرم نشستم و در دل میکنم ، خوشحال میشم بازم راهنماییم کنید .

  7. کاربر روبرو از پست مفید fatima-v تشکرکرده است .

    fatima-v (شنبه 20 آذر 89)

  8. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    کار خوبی میکنی که اینجا می ایی
    عزیزم اما شما از مشکلت به طور دقیقنگفتی
    فکر میکنم الان شما 2 مشکل داری
    1 )مسئولیت نپذیری همسرتان و به عبارتی تنبلی ایشان
    2)بد دهنی ایشان در مورد شما
    الان شغل همسرتان چیست؟چقدر در روز کار میکند؟حقوقش کفاف زندگیتان را می دهد؟
    چه موقع هایی بد دهنی میکند؟ایا فقط بی اطمینانیش باعث بد دهنی میشود؟
    تا حالا شده تو خونه باشید و مثلا سر غذا یا... با هاتون بد حرف بزنه؟
    دست بزن دارد؟
    خانواده اش از نظر فرهنگی چگونه اند؟

  9. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 88 [ 12:46]
    تاریخ عضویت
    1387-9-19
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    3,120
    سطح
    34
    Points: 3,120, Level: 34
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    خانوم ماندگار عزیز من اتفاقا بسیار انسان دوراندیشی هستم . در زمان عقد حق تحصیل ، حق کار، حق طلاق و حق مسافرت به خارج را گرفته ام. من مثل شما کف ازدواج نبودم که ذر زمان عقد قند تو دلم آب بشه.

  10. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    کاترین عزیز متشکرم که به مشکلم توجه کردی ، شوهرم بسیار با استعداد است و شغل خوبی داره ولی متاسفانه همون تنبلی باعث می شه کمتر دل به کار بده از طرفی اعتقاد دارد باید سرمایه کلانی داشته باشه تا کارش رو گسترش بده ، بهتر بگم با توجه به هنر و استعداد ی که داره چون نتونسته موفقیت چشمگیری توی کارش داشته باشه و نمی تونه کاملا مسئولیت زندگیشو به عهده بگیره عصبی میشه نسبت به من بدبین نیست گاهی خیلی مهربونه ولی گاهی به کوچکترین مسائل گیر میده و بهانه گیری میکنه ، خانواده خوبی داره فقط چون پدرش زیادی مرد سالار بوده و مادرش صد در صد مطیع دوست داره منم همونطور باشم منم سعی میکنم زیاد حساسش نکنم ولی بعضی وقتها واقعا نمیشه مثلااون میگه وقتی خونه نیست من اگه تا سوپر سر کوچه میرم باید قبلش بهش خبر بدم ، سعی میکنم رعایت کنم ولی خوب بعضی وقتها نمی شه ، البته کمی هم حسوده وبه موقعیت شغلی من و موفقیت های شغلیم حسودی میکنه ، یا شاید میشه گفت در خودش احساس کمبود میکنه و این براش سنگینه .
    راستی آقای سنگ تراش مدیریت محترم تالار چرا شما دیگه دوستان رو راهنمایی نمیکنید.

  11. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا راهنماییم کنید

    دوست عزیزم آزاده خانم نمی دونم درست فهمیدم که شما همان افسون هستی ؟ در هر صورت دوست من کمی مهربونتر اینقدر سریع جبهه نگیر اگر زندگی مشترک پایه و اساس نداشته باشه گرفتن یا نگرفتن حق طلاق و سفر و غیره فرقی نمیکنه مهم اینه که دو نفر بخواهند با هم زندگی کنند یا نه بقیه مسائل در جواب این سوال جایگاه خودش رو پیدا می کنه . موفق باشی دوست عزیز


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.