به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array

    تجمیع نظرات در ازدواج

    خیلی شنیدم که گفتن خرد جمعی در انتخاب همسر مناسب خیلی مهمه. چند عقل خیلی بهتر از یه عقل هست. حالا سوالی که برای من ایجاد شده این هست که بنده میام برای انتخاب همسر یه سری تحقیقات و رفت و آمد انجام میدم. در نهایت میخام تصمیم نهایی رو بگیرم و میام با نزدیکانم مشورت میکنم. حالا هر کدام از نزدیکان بر اساس تجاربی که دارن و دیدی که از زندگی داشتن تا به الان، یه مشورتی میدن. حالا من چجوری بین رای های متناقض بتونم تصمیم درست رو بگیرم؟ مثلا من میگم گزینه مورد نظر من به اندازه کافی کوشا نیست (و اینکه کوشا بودن همسرم برام خیلی مهمه). حالا 3 تا از نزدیکان من میگن که این مشکل رو میتونی در زندگی مشترک حلش کنی با صحبت، از یه طرف 3 تای دیگه از نزدیکان میگن که این نقیصه رو با توجه به سنی که گزینه مورد نظرت داره، امکان تغییرش خیلی خیلی خیلی کمه. نکته گیج کننده دیگش اینه که علاوه بر این دو دیدگاه خودمم یه دیدگاه دارم (مثلا خودم میگم تا حدودی میشه با یه سرعت پایین این اخلاق رو تغییر داد، ولی اینکه بگیم یه دفعه این تغییر ایجاد میشه، نه!). خب تا بدین جا 3 تا دیدگاه شد!!! خب من چیکار کنم بین 3 تا دیدگاه؟؟؟ خیلی سخت شد اینجوری که؟؟؟! این مورد برای موارد ظاهری هم هست، مثلا گزینه مورد نظر دماغش تیزه! سه تا از نزدیکان میگن خیلی قشنگه، سه تای دیگه از نزدیکان میگن قشنگ نیست، خودمم میگم اصلا شکل دماغش برام مهم نیست! خب ببینین وقتی شش نفر مدام در گوشت متذکر بشن در مورد شکل دماغش، ناخودآگاه ذهن آدم میگه نکنه چیز مهمی هست که این همه تاکید دارن روش.

    از دوستان اگه نظری دارن خوشحال میشم بفرمایند.

  2. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 17 فروردین 99), سحر بهاری (یکشنبه 17 فروردین 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.