به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 فروردین 99 [ 14:50]
    تاریخ عضویت
    1398-7-08
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    970
    سطح
    16
    Points: 970, Level: 16
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    56

    تشکرشده 46 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    احساس میکنم پتانسیل و جوانیم داره هدر میره

    سلام.
    وارد ۳۰ سالگی شدم.
    لیسانس نرم افزار دارم.
    شغل پاره‌وقتی دارم که درآمدش خیلی ناچیزه و جهت دور نبودن از جامعه خوبه.
    سالها پیش طراحی سایت انجام میدادم ولی از جایی به بعد چون نیاز بود با جنس مخالف بیشتر ارتباط داشته باشم، کلا کنارش گذاشتم. (چون خانواده خوششون نمیومد، اون موقع با یه پسری به قصد ازدواج بودم، اونم خوشش نمیومد)
    همیشه میسوزم.
    همیشه یه گوشه قلبم حس خلا میکنم.
    البته بگم چون ریاضی خیلی ضعیفی دارم تو برنامه نویسی خیلی موفق نبودم و نیستم ولی تا جایی که مربوط طراحی یه سایت باشه رو خوب بلد بودم.
    تو هنرستان با کمترین امکانات که اون موقع فقط برنامه‌نویسی html بود یه سایت های ساده طراحی میکردم که معلم‌ها باور نمیکردن.

    حس خلاء شدیدی دارم.
    چند وقت پیش یادگیری ووردپرس رو شروع کردم. ولی همش احساس میکنم فایده نداره، خب یادبگیرم که چی بشه، که میخواد من سایتشو طراحی کنم.
    حتی یه سایت هم در دست طراحی دارم که خیلی هم قشنگ شده.
    میشینم نقشه میچینم میگم اینو به عنوان نمونه کار طراحی میکنم و میگردم دنبال کاری که بتونم تو خونه انجام بدم، بعدش دوباره فکر میکنم میگم بیخیال بابا تو که ریاضیت ضعیفه، نمیتونی برنامه نویسی خفن کنی کی تو رو محل میکنه آخه.
    نمیدونم چیکار کنم. هم نیاز به درآمد دارم، هم دوس دارم مغزم فعال باشه، هم عشق قدیمیم طراحی سایت هست.
    هیچ جا رو جز همدردی نداشتم که حرف بزنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید دختر شاد 69 تشکرکرده است .

    miss seven (شنبه 09 آذر 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.