به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array

    چرا دچار تردید میشیم؟

    من دوسالی هست که ازدواج کردم و 11 ماه بعد از عقد دقیقا نزدیک عروسی با همسرم (یعنی در اصل با خانواده ی همسرم ) به اختلاف خوردم و اونا دیگه نخواستن که من عروسشون باشم و همسرم هم ازشون حمایت کرد و گفت هرکاری دوست دارم بکنم چون اون فهمیده که ما بدرد هم نمیخوریم و بهتره راهمون رو جدا کنیم .چند ماه منتظرش موندم اما برنگشت و منو از همون روزهای اول از همه جا بلاک کرد که نتونم باهاش ارتباط برقرار کنم. من مجبورا مهریه رو به اجرا گذاشتم که برای طلاق اقدام کنم و اون هم برای اینکه مهریه من رو پرداخت نکنه قبل از شروع دادگاه ها از من به جرم فریب در ازدواج شکایت کیفری کرد و تهمت ها و انگهای زیادی به من نسبت داد تا بلکه فسخ نکاح رو بگیره . چیزی که واقعیت نداشت و توی همون جلسه رییس دادسرا متوجه نیت همسرم بخاطر فرار از مهریه شد و همونجا اعلام کرد که توضیحات همسرم اصلا کافی نیست و شکایتش مورد قبول نیست . من توی اون دادگاه به شدت تحقیر شدم و شکستم . تصمیمم رو برای طلاق قطعی کردم اما بعد از چند ماه همسرم برگشت واعلام کرد که اشتباه کرده و میخواد که زندگی کنه اما هنوز هم عقیده داشت که من مشکل دار هستم و اگر به شکایتش رسیدگی میکردن حق رو بهش میدادن. من دیگه نخواستم تو اون رابطه بمونم و الان که دیگه همه چیز به اخرش رسیده و طلاقم نزدیک هست نمیدونم چرا دچار تردید شدم؟
    تصمیمم کاملا عقلانیه و مطمینم که تصمیم درستی گرفتم
    اما گاهی وقتها دلم برای اون روزای خوبمون تنگ میشه چون ما هیچ بحث و مشکلی خودمون با هم نداشتیم .
    نمیدونم چکار کنم !!!
    به نظرتون این تردید و این حس و حال طبیعیه؟؟
    دوستان میشه راهنماییم کنید
    ویرایش توسط mina_ : چهارشنبه 06 آذر 98 در ساعت 13:02

  2. کاربر روبرو از پست مفید mina_ تشکرکرده است .

    Mvaz (سه شنبه 12 آذر 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.